ارتباط نمایندگان مجلس با ائمه جمعه تقویت شود
کد خبر: 3881637
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

ارتباط نمایندگان مجلس با ائمه جمعه تقویت شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس با بیان اینكه ارتباط نزدیك نمایندگان مجلس با ائمه جمعه می‌تواند آنان را در تصمیم‌گیری‌های مختلف كمك كند، خواستار تقویت این ارتباط شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملك‌مكان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس امروز، 7 اسفندماه در دیدار منتخبان مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: هم‌اكنون 76 نهاد نماز جمعه در سطح استان فارس مشغول به فعالیت است.

وی خواستار تقویت ارتباط نمایندگان مجلس با ائمه جمعه شد و افزود: ارتباط نزدیک نمایندگان با ائمه جمعه می‌تواند آنان را در تصمیم‌های مختلف به ویژه کلان همراهی کنند که انتظار است این ارتباط تقویت شود.

ملك‌مكان همچنین بر اهمیت توزیع عادلانه بودجه در سطح استان تأكید كرد و گفت: در تصمیم‌گیری‌هایی كه برای استان می‌شود، توزیع عادلانه بودجه انجام شده و همه نقاط مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس نیز با بیان اینکه درخواست ما از نمایندگان این است توجه جدی به نظام بودجه‌نویسی داشته باشند، گفت: محروم بودن دستگاه‌های انقلابی از بودجه امروز به عنوان یكی از مشكلات جدی است كه باید نمایندگان به این مسئله رسیدگی كنند.

وی افزود: در حال حاضر ساختار تخصیص اعتبار به دستگاه‌های فرهنگی نیاز به رابطه دارد که این نیز از مشکلات و معضلات اجرای قانون است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهرابی خواستار توجه به حوزه‌های فرهنگی و ظرفیت‌های مردم نهاد در استان شد و گفت: از آنجا كه خاستگاه اسلام و انقلاب اسلامی ما مساجد بوده است، لذا درخواست داریم مرکز تجمع‌های مردمی از هتل‌ها، فرهنگسراها و رستوران‌ها به مساجد سوق داده شوند.

انتهای پیام
captcha