ایجاد وبگاه اطلاع‌رسانی کرونا ویروس توسط دانشگاه علوم پزشكی شيراز
کد خبر: 3881140
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

ایجاد وبگاه اطلاع‌رسانی کرونا ویروس توسط دانشگاه علوم پزشكی شيراز

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ایجاد وبگاه اطلاع‌رسانی کرونا ویروس در پایگاه خبری دانشگاه این خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سیدروح‌الله حسینی، مدیر روابط عمومی این دانشگاه امروز، 5 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در برخی کشورهای دنیا و شناسایی تعدادی از مبتلایان در کشور ما، مجموعه وزارت بهداشت، برای مقابله با این بیماری بسیج شده است.

وی، اطلاع‌رسانی صحیح و آگاهی بخشی را مهم‌ترین رکن مقابله با ویروس کرونا دانست و افزود: در همین راستا، مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عمل به این رسالت مهم، از ابتدای شیوع این بیماری کوشیده است تا اطلاعات لازم در مورد این بیماری را در اختیار مردم استان قرار دهد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ایجاد وبگاهی با عنوان «اخبار و دانستنی‌های ضروری کرونا ویروس جدید» را تلاشی در این راستا برشمرد که با هدف توسعه آموزش های عمومی در خصوص این بیماری، طی روزهای اخیر بر روی پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/، قابل دسترسی قرار گرفته است.

حسینی مطالب این وب‌گاه را شامل متون آموزشی، آخرین اخبار مربوط به آمار مبتلایان و اقدامات حوزه سلامت استان برای مهار این بیماری، آموزش‌های پیشگیرانه در قالب بروشور، پوستر، موشن گرافیک و دیگر قالب‌های رسانه‌ای عنوان کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اطلاع‌رسانی مربوط به ابتلا به این بیماری از سوی وزارت بهداشت، با انتشار شایعات بسیاری در این خصوص از سوی رسانه‌های غیرمعتبر همراه بوده که لازم است مردم استان ضمن رعایت آموزش‌های بهداشتی در خصوص مراقبت از خود در برابر این بیماری، آخرین اطلاعات و اخبار در این زمینه را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند و راه‌اندازی این وبگاه جدید نیز با همین هدف انجام گرفته است.

وی، انتشار مطالب آموزشی پزشکان و کارشناسان سلامت دانشگاه و آخرین اخبار مربوط به این بیماری در صدا و سیمای فارس و دیگر رسانه‌های معتبر را از دیگر اقدامات روابط عمومی دانشگاه در این زمینه برشمرد.

انتهای پیام
captcha