آزمون‌های شفاهی زیر 10 سال و طرح تشویقی حافظان قرآن سازمان اوقاف به تعویق افتاد
کد خبر: 3881022
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
در فارس؛

آزمون‌های شفاهی زیر 10 سال و طرح تشویقی حافظان قرآن سازمان اوقاف به تعویق افتاد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از به تعویق افتادن آزمون‌های شفاهی زیر 10 سال و طرح تشویقی حافظان 5 جزء قرآن كریم این سازمان به دلیل شیوع بیماری كرونا در كشور خبر داد.

سیدامیر عباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به شیوع بیماری كرونا در نقاط مختلف كشورمان گفت: به‌منظور حفظ سلامت جان هم‌وطنانمان برنامه‌های قرآنی این سازمان نیز به تعویق افتاده است.

وی افزود: پیش از این برنامه آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن كریم ویژه سنین زیر 10 سال به‌همت سازمان اوقاف در تاریخ 9 اسفندماه برگزار شود كه زمان برگزاری این آزمون به تعویق افتاد.

جلالی اظهار كرد: همچنین بنا بود كه آزمون طرح تشویقی حافظان 5 جزء قرآن كریم سازمان اوقاف و امور خیریه نیز طی روزهای 8 و 9 اسفندماه جاری در 24 نقطه استان فارس برگزار شود كه این برنامه هم به تعویق افتاد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: هنوز زمان دقیق برگزاری این آزمون‌ها مشخص نیست و بستگی به شرایط دارد اما ممكن است اگر شرایط مناسب باشد، این آزمون در پایان سال جاری برگزار شوند.

انتهای پیام
captcha