نتایج نهایی شمارش آرا در ۷ حوزه انتخابیه مازندران
کد خبر: 3880633
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

نتایج نهایی شمارش آرا در ۷ حوزه انتخابیه مازندران

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران، نتایج نهایی شمارش آرا در هفت حوزه انتخابیه مازندران را اعلام کرد.

نتایج نهایی شمارش آرا در ۷ حوزه انتخابیه مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حسین حسن‌نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نتایج نهایی شمارش آرا در هفت حوزه انتخابیه مازندران را اعلام کرد.
وی افزود: در دو حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و بابل، فرایند اعلام نتیجه انتخابات در مرحله انطباق قرار دارد و پس از طی این مرحله؛ متعاقبا اعلام می‌شود و هرگونه نتایج اعلامی در این دو حوزه تا تکمیل فرآیند یادشده فاقد استناد است.

حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات مازندران نتایج نهایی شمارش آرا در هفت حوزه انتخابیه مازندران را به شرح زیل اعلام کرد:

در حوزه انتخابیه آمل از کل آرای مأخوذه، ۱۱۹ هزار و ۵۸۱ رأی، آقای رضا حاجی پور با کسب ۵۷ هزار و ۹۵۱ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکناراز کل آرای مأخوذه ۶۴ هزار و ۲۹ رأی، آقای علی اصغر باقرزاده با کسب ۳۰ زار و ۴۳۰ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه از کل آرای مأخوذه ۱۳۳ هزار و ۷۰ رأی، آقای غلامرضا شریعتی اندراتی با کسب ۵۷ هزار و ۹۴۵ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر وعباس آباد از کل آرای مأخوذه ۸۷ هزار و ۵۷۳ رأی آقای سید شمس الدین حسینی با کسب ۴۴ هزار و ۹۷۳ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد از کل آرای مأخوذه ۹۶ هزار و ۹۵۹ رأی آقای، ولی اله فرزانه با کسب ۳۵ هزار و ۳۴۷ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت از کل آرای مأخوذه ۸۸ هزار و ۵۴۹ رأی آقای محمدعلی محسنی بندپی با کسب ۲۴ هزار و ۹۲ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از کل آرای مأخوذه ۱۴۵ هزار و ۱۱۷ رأی، آقای کیوان مرادیان کوچکسرائی با کسب ۶۱ هزار و ۹۸۰ رأی و آقای کمال علیپور خنکداری با ۵۷ هزار و ۸۲۳ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

در دو حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و بابل، فرایند اعلام نتیجه انتخابات در مرحله انطباق قرار دارد که پس از طی این مرحله و تکمیل و ارسال فرم شماره ۷۲، نتیجه نهایی این دو حوزه متعاقبا اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود که هرگونه نتایج اعلامی در این دو حوزه تا تکمیل فرآیند یادشده فاقد استناد می‌باشد.

انتهای پیام
captcha