فعالیت ۱۴ شعبه بیت‌الاحزان در شیراز / ۳۷ حافظ کل قرآن تجلیل شدند
کد خبر: 3880629
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

فعالیت ۱۴ شعبه بیت‌الاحزان در شیراز / ۳۷ حافظ کل قرآن تجلیل شدند

مسئول بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شهرستان شیراز از فعالیت ۱۴ شعبه این مؤسسه در این شهرستان خبر داد و گفت: این مؤسسه از سال ۱۳۸۶ در شیراز فعالیتش را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام احمد جودكی، مسئول بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در شهرستان شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از فعالیت 14 شعبه این مؤسسه در شیراز خبر داد و گفت: به‌ظور میانگین در هر شعبه این مؤسسه در شیراز حدود 100 قرآن‌آموز در حال آموزش قرآن هستند.

وی با یادآوری اینكه مؤسسه بیت‌الاحزان از سال 1386 در شیراز فعالیت خود را آغاز كرد، گفت: هم‌اكنون 35 نفر در 14 شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در شهرستان شیراز مشغول به خدمت هستند.

جودكی با بیان اینكه مدرسه شبانه‌روزی حضرت شاهچراغ(ع) نیز ذیل این مؤسسه در شیراز فعالیت می‌كند، گفت: ثمره همكاران من در شیراز تربیت ده‌ها حافظ كل قرآن كریم و صدها حافظ اجزای مختلف قرآن كردیم بوده است.

وی با تصریح اینكه در سال گذشته 17 حافظ كل قرآن در شعب شیراز تربیت شدند، گفت: این تعداد در میان شهرستان‌هایی كه دارای شعب بیت‌الاحزان هستند، بیشترین تعداد بود.

مسئول بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در شهرستان شیراز یادآور شد: در شعبه‌های این مؤسسه در شیراز علاوه بر كلاس‌های آموزش حفظ قرآن، كلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید تخصصی و غیره نیز برگزار می‌شود.

جودكی در ادامه از برگزاری جشن حافظان قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مراسم از 37 نفر از حافظان 18 جزء قرآن كریم و مربیان و پرسنل بانو و همچنین 30 نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن بیت‌الاحزان در مرحله شهرستان تجلیل به عمل آمد.

وی همچنین از تلاش برای تربیت 30 حافظ كل قرآن كریم در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه حافظان كل قرآن كریم نیز انجام داده‌ایم.

مسئول بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شهرستان شیراز گفت: علاوه بر این‌ها درخواست‌هایی برای تأسیس شعب جدید در شیراز اعلام شده است كه در حال بررسی شرایط آن‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha