قدردانی رئیس پلیس فارس از حضور پرشور مردم در انتخابات
کد خبر: 3880619
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

قدردانی رئیس پلیس فارس از حضور پرشور مردم در انتخابات

فرمانده انتظامی استان در پیامی از حضور پرشور مردم شهید پرور ولایت‌مدار استان در انتخابات و همکاری با کارکنان نیروی انتظامی در راستای تامین نظم وامنیت این حماسه بزرگ قدردانی کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، بعد از برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 3 اسفندماه پیامی به‌منظور قدردانی از مردم برای حضور گسترده در این انتخابات صادر كرد.

در این پیام آمده است: «مردم شهیدپرور، سلحشور، غیور، فهیم، آگاه و ولایت‌مدار استان فارس با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود در انتخابات دوم اسفند، برگ زرین دیگری را به تاریخ سراسر افتخار استان فارس افزودند.

انتخابات 2 اسفند نمایش عزت و اقتدار ملت ولایت‌مدار و غیرتمند برای بیعت مجدد با ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم شد.

برگزاری انتخاباتی گسترده در اوج امنیت و آرامش در سراسر کشور افتخاری دیگر برای تلاشگران عرصه نظم و امنیت بود که با همکاری و همراهی مردم حاصل شد.

از كلیه همكاران عزیز و پرتلاشم در فرماندهی انتظامی استان فارس و مردم شریف استان که بیشترین نقش را در برقراری نظم و امنیت انتخابات داشته‌اند، تقدیر و تشکر كرده و از خداوند متعال برای مردم عزیز و تمامی خدمت‌گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندی و عزت روزافزون خواهان و خواستارم.

 

انتهای پیام
captcha