«محمدرضا رضایی كوچی» نماینده مردم جهرم باقی ماند
کد خبر: 3880602
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

«محمدرضا رضایی كوچی» نماینده مردم جهرم باقی ماند

فرماندار ویژه شهرستان جهرم اعلام کرد که براساس آخرین نتایج شمارش آرا، محمدرضا رضایی‌کوچی موفق به کسب بیشترین میزان آرا شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی شفیعیان، فرماندار ویژه شهرستان جهرم امروز، 3 اسفندماه در جمع خبرنگاران نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های جهرم و خفر را اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس آخرین آمارها، محمدرضا رضایی کوچی ۳۹ هزار و ۹۴۰ رأی، علیرضا صحرائیان با ۳۵ هزار و ۴۰۵ رأی و حمید آبیا با ۱۲۶۶ رأی از مجموع آراء را به خود اختصاص داده‌اند.

شفیعیان گفت: در این حوزه انتخابیه ابوالفضل صادقی قلعه ۱۰۲۵ رأی، غلامرضا رضائی ۸۲۸ رأی، زهرا شاه‌علیان ۴۸۷ رای، الهام رستاد ۳۵۵ رأی، امراله امجدی مطلق ۲۶۶ رأی و غلامرضا امیرنژاد ۲۲۵ رأی کسب کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، شهرستان‌های جهرم و خفر با جمعیت ۲۱۴ هزار نفر، در این دوره انتخابات ۱۶۰ هزار نفر واجد شرایط رأی داشت و جمع آرای مأخوذه ۸۴ هزار و ۹۸۲ رأی اعلام شده که ۷۹ هزار و ۷۹۷ رای سالم بوده است.

در این دوره از انتخابات، چهار هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی در ۱۷۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات تلاش کردند.

 

انتهای پیام
captcha