مشاركت پیروان اقلیت‌های دینی شیراز در انتخابات
کد خبر: 3880348
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

مشاركت پیروان اقلیت‌های دینی شیراز در انتخابات

همراه با اقشار مختلف مردم، پیروان اقلیت‌های دینی اعم از كلیمی، زرتشتی و ارامنه شیراز امروز مشاركت خوبی در انتخابات داشته‌اند.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با سراسر كشور و همراه با اقشار مختلف مردم، پیروان اقلیت‌های دینی شیراز اعم از كلیمی، زرتشتی و ارامنه امروز، 2 اسفندماه در حوزه‌های تعیین شده اخذ رأی حضور یافتند.

افلاطون سهرابی، رئیس انجمن زرتشتیان شیراز در این خصوص به خبرنگاران گفت: یک حوزه برای اخذ رای این اقلیت دینی در شیراز تعیین شده است.

وی با بیان اینکه شعبه یاد شده در خیابان کریمخان زند و در محل انجمن زرتشتیان قرار دارد، گفت: شمار زرتشتیان واجد شرایط رای دادن در شیراز بالغ بر ۱۴۸ نفر است که برای انتخاب یک نماینده پای صندوق رای حاضر می‌شوند.

امیر دوستان، دبیر انجمن کلیمیان فارس نیز با اشاره به پیش بینی ۲ شعبه اخذ رای برای اعضای پیروان این اقلیت دینی، گفت: بالغ بر هزار کلیمی واجد شرایط رای دادن در شیراز حضور دارند.

دوستان همچنین این نكته را یادآور شد كه شرکت‌کنندگان در این انتخابات باید از میان ۲ کاندیدای حاضر در عرصه به یک نفر رأی بدهند.

یادآور می‌شود، جمعیت ارامنه واجد شرایط رای دادن در شیراز نیز بیش از بیست نفر است که در یک شعبه اخذ رای تعیین شده، آرای خود را برای انتخاب یک نماینده، به صندوق بریزند.

 

انتهای پیام
captcha