امنیت تمام شعب اخذ رأی در فارس تأمین شده است
کد خبر: 3880346
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

امنیت تمام شعب اخذ رأی در فارس تأمین شده است

فرمانده انتظامی فارس با یادآوری اینكه وظیفه تأمین امنیت انتخابات برعهده ناجا است، گفت: با همکاری مردم امنیت تمام شعب اخذ رأی در سراسر فارس به شکل مطلوبی تأمین شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 2 اسفندماه در حاشیه حضور در انتخابات در حوزه اخذ رأی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، با اشاره به اینکه وظیفه خطیر تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروهای انتظامی است، گفت: با همکاری مردم امنیت تمام شعب اخذ رای در سراسر فارس به شکل مطلوبی تامین شده است.

وی با تأكید بر اینكه حضور در انتخابات تکلیفی شرعی و ملی برای تک تک افراد جامعه است، وضعیت امنیتی شعبات اخذ رای در سراسر استان را مطلوب ارزیابی کرد، افزود: نیروی انتظامی در انتخابات دو نقش مهم افزایش امنیت و  حضور در انتخابات را بر عهده دارد.

حیدر آسیابی، دادستان شیراز نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور و حداکثری مردم استان در انتخابات، گفت: هم اکنون شاهد حضور گسترده مردم در این حماسه باشکوه پای صندوق‌های رای در حرم مطهر شاهچراغ(ع) هستیم.

وی افزود: مردم فارس همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور پر رنگی دارند و با مشارکت پرشور نظام و انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند.

آسیابی ادامه داد: شرکت در انتخابات یکی از جلوه‌های مهم حضور در صحنه‌های انقلاب است و البته نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت خود آنهاست، چر که با همین انتخابات افرادی را برای تصمیم‌گیری کلان در مجلس تعیین می‌کنند.

دادستان شیراز با بیان اینکه امسال نسبت به دوره‌های قبل شاهد تخلف کمتری از سوی طرفداران بوده‌ایم، گفت: عمده تخلفاتی که انجام شده، تخریب کاندیداها بوده است.

وی با بیان اینکه امسال پرونده‌های زیاد در دستگاه قضائی استان نداشتیم، گفت: بیشتر سعی شده از طریق ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی کارها را دنبال کنیم. در تمام دادسراها و محاکم دادگستری شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اختصاص داده‌ایم.

 

انتهای پیام
captcha