حضور گسترده جامعه قرآنی فارس در انتخابات / مطیع امر رهبریم
کد خبر: 3880339
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

حضور گسترده جامعه قرآنی فارس در انتخابات / مطیع امر رهبریم

جامعه قرآنی استان فارس اعم از قاریان، حافظان، مرتلان، مؤذنان، مبتهلان و خادمان قرآن كریم همراه با اقشار مختلف مردم امروز حضور گسترده‌ای در انتخابات دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با سراسر كشور و همراه و همگام با اقشار مختلف مردم، جامعه قرآنی استان فارس اعم از قاریان، حافظان، مرتلان، مؤذنان، مبتهلان و خادمان قرآن كریم امروز، 2 اسفندماه حضور گسترده‌ای در انتخابات دارند.

قرآنیان به‌عنوان یكی از تأثیرگذارترین قشر بر روی فرهنگ جامعه اسلامی، همواره در برهه‌های مختلف پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی تاكنون حضور گسترده‌ای برای دفاع از این نظام و انقلاب داشته و دارند و امروز هم بار دیگر نشان دادند كه بر عهدی كه از روز ازل با بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی و شهدا بسته‌اند، ایستاده‌اند و امروز كاملاً گوش به فرمان رهبر معظم انقلابند.

محمدمهدی روحانی، یكی از برجسته‌ترین قاریان جوان استان فارس كه در عرصه‌های مختلف رقابت‌های قرآنی در بخش‌های مختلف ورزش و جوانان، وزارت كار و رفاه، نیروهای مسلح و غیره خوش درخشیده است،‌ در حاشیه حضور در این انتخابات به خبرنگار ایكنا گفت: امروز برای دفاع از نظام اسلامی و لبیك به دعوت مقام معظم رهبری در انتخابات شركت كردم.

تأثیر شهادت سردار دل‌ها بر حضور مردم

وی افزود: به خصوص امسال كه شهادت سردار سلیمانی رخ داد، انگیزه‌های مردم را برای حضور گسترده در انتخابات و تمام عرصه‌های دفاع از این نظام و كشور دو چندان كرد.

روحانی با تأكید بر اینكه جامعه قرآنی مطیع امر رهبر هستند، گفت: ما همواره در برهه‌های مختلف ثابت كرده و خواهیم كرد كه پیرو خط امام و شهدا هستیم و در این راه همواره سعی می‌كنیم ثابت‌قدم و پیشگام باشیم.

وحیده گنبدی، یكی از برجسته‌ترین داوران مسابقات قرآن كریم كشورمان هم به خبرنگار ایكنا گفت: امروز من هم در كنار سایر اقشار مختلف مردم در انتخابات شركت كردم و در حقیقت به وظیفه خود عمل كردم. هرچه مشاركت مردم در انتخابات بیشتر باشد، نشان می‌دهد كه مردم پاسدار خون شهدا هستند و می‌خواهند كه این انقلاب پایدار بماند هرچند كه این مسئله برای دشمنان ناخوشایند است.

گنبدی تأكید كرد: از همه مردم به خصوص جامعه قرآنی دعوت می‌كنم كه پای صندوق‌های رأی بیایند و مسلماً این حضور برای آینده خود مردم بهتر خواهد بود تا به یاری خدا انتخابی اصلح داشته باشند كه بتوانند مشكلات این كشور را حل كنند.

حضور در انتخابات وظیفه فعالان قرآنی است

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز دانشگاه علوم پزشكی شیراز و یكی از برجسته‌ترین قاریان و اساتید قرآنی استان فارس هم در حاشیه شركت در انتخابات به خبرنگار ایكنا گفت: حضور در انتخابات در وضعیت كنونی وظیفه شرعی هر مسلمان به خصوص افرادی است كه در عرصه فعالیت‌های نورانی مرتبط با قرآن و عترت فعال هستند.

وی افزود: بنده به‌عنوان عضو كوچكی از جامعه قرآنی از دوستان و همراهان خود درخواست می‌كنم كه به پاس گرامیداشت خون شهدای انقلاب و مدافعین حرمی كه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و امنیت مرز و بوم این كشور را تضمین كرده‌اند، با تمام قوا به همراه خانواده و شاگردان قرآنی كه تربیت كرده‌اند در عرصه انتخابات شركت كنند. قطعاً حضور حداكثری جامعه قرآنی نقش پررنگی در تایید حكومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد داشت، حكومتی كه بر پایه فرمایشات حضرت روح‌الله و با استعانت از كلام نورانی قرآن مجید شكل گرفته است.

امیذواری بیان كرد: در عرصه كنونی لازم است كه قاریان، حافظان، مرتلان و همه ارادتمندان به ساحت مقدس قرآن كریم دین خود را نسبت به این موضوع ادا كنند و ان‌شاءالله با وحدتی كه در بین جامعه قرآنیان استان فارس برقرار است شاهد حضور پررنگ این جامعه سترگ و فاخر جامعه استان فارس خواهیم بود.

نیازمند مصوبات حمایتی در مجلس هستیم

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس و مدیر مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) شیراز و دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب استان هم در حاشیه این انتخابات به خبرنگار ایكنا گفت: قطعاً برای تقویت مملكت و نظام اسلامی، نیازمند این هستیم كه مردم در برخی از صحنه‌ها حضوری فعال و مثمر ثمر داشته باشند و یكی از جاهایی كه مردم می‌توانند تأثیر بسزای داشته باشند، حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت جامعه است. به خصوص در شرایط حاضر كه جامعه قرآنی مظلوم واقع شده است، نیازمند یكسری مصوبات حمایتی در مجلس هستیم كه بتواند تأثیرگذاری بیشتر جامعه قرآنی در سطح جامعه را به وجود آورد.

اسلامی بیان كرد: قطعاً یكی از مطالبات جامعه قرآنی از كسانی كه به مجلس راه پیدا می‌كنند، این است كه نگاه ویژه و عمیقی به مسائل قرآنی داشته باشند زیرا این مسئله بر اخلاق جامعه تأثیر مستقیمی دارند و اگر در جامعه‌ای بر روی قرآن سرمایه‌گذاری شود، مسلماً شاهد كاهش آسیب‌های اجتماعی در آن جامعه خواهیم بود.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در پایان اقشار مختلف مردم را جهت حضور حداكثری در انتخابات و خلق دوباره حماسه حضور دعوت كرد و گفت: البته ملت ایران همواره در عرصه‌های مختلف ثابت كردند كه اهل بصیرتند و در بزنگاه‌ها به موقع حضور می‌یابند و جواب دندان‌شكنی به دشمنان این نظام و كشور می‌دهند و به یاری خدا امروز هم شاهد چنین مسئله‌ای خواهیم بود.

 

انتهای پیام
captcha