دعوت جامعه قرآنی فارس برای حضور در انتخابات / با توجه به شایستگی انتخاب کنیم نه قومیت
کد خبر: 3880134
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

دعوت جامعه قرآنی فارس برای حضور در انتخابات / با توجه به شایستگی انتخاب کنیم نه قومیت

سرپرست اداره امور قرآنی فارس با بیان اینکه جامعه قرآنی اقشار مختلف مردم را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت می‌کند، گفت: باید توجه داشته باشیم که افراد شایسته را نه با توجه به اسم و رسم یا خانواده‌هایشان و ثروت و قومیتشان بلکه با توجه به شایستگی شجاعت، سواد و تدین و پایبندی به دین و انقلاب انتخاب کنیم.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات گفت: جامعه قرآنی مانند همه مردم ایران با توجه به احساس مسئولیتی که در همه صحنه‌های انقلاب داشته‌اند، در این صحنه انقلاب هم حضور چشم‌گیری خواهند داشت.

وی از طرف جامعه قرآنی فارس اقشار مختلف مردم را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد و افزود: حرکت بسیار باشکوهی در کشورمان ایجاد شده است و آن هم به فرمایش مقام معظم رهبری پویش مکتب شهید سلیمانی است. افراد خوبی در انتخابات پیش‌رو کاندید شدند.

موسوی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که افراد شایسته را نه با توجه به اسم و رسم یا خانواده‌هایشان و ثروت و قومیتشان بلکه با توجه به شایستگی شجاعت، سواد و تدین و پایبندی به دین و انقلاب انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم زیرا مجلس در رأس همه امور است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلافی فارس اضافه کرد: مجلسی که انتخاب می‌کنیم بازتاب آن ریاست جمهوری خواهد بود و اثراتی که در کشورمان می‌گذارد، مستقیماً بر معیشت مردم تأثیر می‌گذارد پس وظیفه داریم که در این حوزه محکم ورود کرده و از افراد شایسته به‌صورت قاطع حمایت کنیم.

بیانیه یکی از اساتید قرآنی شیراز برای حمایت از دو کاندیدا شخصی بوده است

وی در عین حال به انتشار مطلبی مبنی بر حمایت جامعه قرآنی از دو نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در شیراز نیز اشاره کرد و گفت: پیرو بیانه یک نفر از اساتید قرآنی شیراز در خصوص حمایت از دونفر کاندیدای انتخابات مجلس به اطلاع مردم شریف و انقلابی شهرشیراز عرض می‌شود، این بیانه کاملا شخصی بوده وهیچ‌گونه ارتباطی به جامعه بزرگ قرآنی شهرشیراز ندارد.

موسوی تأکید کرد: خادمان قرآنی شیراز ضمن دعوت از آحادمردم همیشه درصحنه جهت شرکت درانتخابات، به نظرات مردم شریف احترام گذاشته و از هرگونه اظهارنظر و حمایت از کاندیداها پرهیز می‌کند.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس گفت: قطعاً جامعه قرآنی شیراز مردم ایران عزیز و شهرشیراز با توجه به تجربه‌های متعدد انتخابات و نیز رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب به بصیرت لازم در خصوص انتخاب أفراد أصلح رسیده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha