مشكلات كنونی كشور به دلیل به سوءمدیریت‌هاست نه نظام / مجلس قوی تشكیل دهیم
کد خبر: 3880017
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

مشكلات كنونی كشور به دلیل به سوءمدیریت‌هاست نه نظام / مجلس قوی تشكیل دهیم

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با تأكید بر اینكه امروز تنها راه برون‌رفت از مشكلات اقتصادی گوش دادن به فرامین رهبری است، گفت: اگر امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد، مربوط به انقلاب و نظام نیست، بلکه به سوءمدیریت برخی مسئولان کشور باز می‌گردد.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 30 بهمن‌ماه در میان بسیجیان این ناحیه مدیریت جهادی و تفکر انقلابی را راهکار عبور از مشکلات دانست و گفت: اگر امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد، مربوط به انقلاب و نظام نیست، بلکه به سوءمدیریت برخی مسئولان کشور باز می‌گردد و امروز تنها راه برون از مشکلات اقتصادی گوش دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی، پیشرفت‌های امروز کشور را نتیجه رهنمودها و مدیریت صحیح امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست و گفت: مسئولان و مدیران کشور باید همگام با ولی فقیه حرکت کنند و از همه توان و ظرفیت داخلی در جهت پیشرفت کشور بهره گیرند.

مجلس یازدهم باید قوی و انقلابی باشد

زارعی همچنین با تأكید بر اینكه باید از مهندسی معكوس و انحراف برانگیز دشمن در روند انتخابات آگاهی داشته باشیم، گفت: مجلس یازدهم باید قوی و انقلابی باشد.

وی افزود: ضرورت توجه ویژه به شاخص‌های انقلابی‌گری در انتخابات مجلس یازدهم یک ضرورت انکارناپذیر است که در مکتب حضرت امام(ره) بر این مهم تاکید شده و فرماندهی معظم انقلاب نیز آن را لازمه یک انتخابات اصلح نامیده است.

زارعی با تأكید بر اینكه شناخت دشمنان حقیقی و حداکثر هوشیاری لازمه انتخابات مجلس یازدهم است، گفت: انقلاب اسلامی به نمایندگانی با طراز و تفکرات انقلابی و جهادی، نیاز دارد تا به مردم خدمت‌رسانی كرده و صدای آنان باشد و اهدافش هم اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه دشمنان همواره تهدیداتی نرم بر علیه کشور و انتخابات داشته‌اند و درصدد هستند رویداد بزرگ، سرنوشت‌ساز و برجسته دوم اسفندماه را کوچک جلوه بدهند، گفت: دشمنان تلاش در انتخابات از نمایندگان وابسته حمایت كرده و لیست‌های مورد حمایت خود را تبلیغ می‌كنند تا آنان را وارد مجلس كنند كه صدای آنان در ایران باشد لذا جوانان باید مراقب این حركات دشمنان باشند و مبادا تحت تأثیر هیجانات انتخابات و موج‌سواری عده‌ای قرار گیرند كه از اصل موضوع عقب بمانند و باعث شوند كه افراد كارآمد و انقلابی در حاشیه قرار بگیرند و افراد ناكارآمد وارد مجلس شوند.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت حفظ فضای آرامش در کشور و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم، به اوضاع منطقه اشاره کرد و گفت: اوضاع منطقه با مدیریت پشت پرده  برخی کشورهای غربی متلاطم است و در این فضا اوضاع داخلی کشور باید آرام باشد تا برخی کشورها چشم طمع به کشورمان نداشته باشند.

زارعی با بیان اینكه ما می‌توانیم در حل و فصل مشکلات حاد منطقه تأثیرگذار باشیم و نقش اساسی خود را بازی کنیم، گفت: چرا امروز ما مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را نتوانستیم حل کنیم، زیرا فرصت‌ها را سوزاندیم.

تنها راه نجات كشور مقاومت است نه سازش و تسلیم

وی با تأكید بر اینكه نیاز به مجلسی خلاق و انقلابی برای برون‌رفت از این مشكلات هستیم، گفت: امروز که دشمنان قصد دارند اسلام و تفکر انقلابی را تضعیف کنند و از بین ببرند تنها راه دفاع از آن و نجات کشور مقاومت و ایستادگی است و اگر دشمن بتواند مقاومت را از ما بگیرد می‌تواند تفکر خود را بر ما القا و تحمیل کند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سازش هزینه‌ای بیشتر از مقاومت دارد و اگر هزینه‌ای برای مقاومت پرداخت کنیم آثار آن به‌طور قطع به نفع کل جامعه خواهد بود ولی اگر مقاومت نکردیم و سازش را پذیرفتیم بدون تردید باید هزینه‌ای بیشتر از مقاومت بپردازیم که البته اینجا آثار زیانبار آن را نیز باید تحمل کنیم.
وی با بیان اینكه طی چهل سال انقلاب در مسئله رفاه و معیشت مردم پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی صورت گرفته است که همه آن‌ها نتیجه مقاومت و ایستادگی است، گفت: طی مدت ۴۰ سال با وجود تحریم‌های ظالمانه، مردم مقاومت و ایستادگی کردند و به قله‌های رفیع موفقیت رسیدند و اگر بخواهیم امروز این پیشرفت‌ها نیز ادامه داشته باشد نباید از مقاومت دست برداریم.

انتهای پیام
captcha