حضور گسترده در انتخابات، دشمنان را مجبور به تسلیم می‌كند
کد خبر: 3879989
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

حضور گسترده در انتخابات، دشمنان را مجبور به تسلیم می‌كند

امام جمعه لارستان با بیان اینكه حضور گسترده مردم در انتخابات تضمین نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات است، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات دشمنان این نظام و انقلاب را مجبور به تسلیم در برابر اراده ملت ایران مبنی بر استمرار انقلاب اسلامی می‌كند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی، امام جمعه لارستان امروز، 30 بهمن‌ماه در جلسه با فعالن فرهنگی دانشجویی دانشكده علوم پزشكی این شهرستان به اهمیت شركت در انتخابات پرداخت و گفت: یكی از افتخارات نظام اسلامی آن است که در ماه‌های ابتدایی انقلاب اولین انتخابات را برگزار کرد و تاکنون سی و هفت انتخابات در موضوعات مختلف در این نظام برگزار شده است.

وی با بیان اینكه باید تلاش كنیم تا انتخابات را با شكوه هرچه بیشتر برگزار كنیم، افزود:‌ انتخابات خوب آن است كه همه در اولین ساعت در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند كه این حضور گسترده مردم در انتخابات تضمین نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات است.

موسوی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات دشمنان این نظام و انقلاب را مجبور به تسلیم در برابر اراده ملت ایران مبنی بر استمرار انقلاب اسلامی می‌كند.

انتخاب اصلح بر مبنای ملاك‌های امام و رهبری است

امام جمعه لارستان همچنین اهمیت انتخاب اصلح را یادآور شد و گفت: انتخاب خوب و اصلح آن انتخابی است كه بر اساس ملاك‌ها و شاخص‌هایی كه امام و رهبری بیان فرموده‌اند، باشد كه این انتخاب صحیح در حقیقت ریل‌گذاری متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق اهداف آن در طی چهار سال آینده خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوال یكی از دانشجویان مبنی بر اینكه وظیفه ما در این ایام چیست، گفت: یكی از ضروریات جامعه گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب است و اینکه در چهار سال آتی جامعه در موضوع علم و پژوهش، اخلاق و معنویت، اقتصاد، سبک زندگی و ... در چه جایگاهی خواهد بود و طرح و برنامه کاندیدها برای تحقق توصیه‌های هفت‌گانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم چیست؟

نقطه قوت نظام اسلامی نسبت به مشروطه

موسوی همچنین در پاسخ به سئوال یكی دیگر از دانشجویان درباره اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: نقطه قوت نظام اسلامی نسبت به مشروطه، وجود رهبری و ولایت فقیه است چرا که در مشروطه هم علما حضور داشتند و هم مردم، ولی عاملی که باعث شد مشروطه به نتیجه نرسد، فقدان رهبر بود.

امام جمعه لارستان ادامه داد: حضرت امام با بصیرت و شناخت تاریخی خودشان با احیای نظریه ولایت فقیه، انقلاب اسلامی را بنا نهادند و ظرفیت بالقوه فقه حکومتی را در بستر جامعه اجرایی كردند که برکات عظیمی شامل جامعه و عموم مؤمنین شد.

وی در پایان بر این نكته تأكید كرد كه یک مجلس خبرگان رهبری قوی تضمین‌کننده آینده نظام است و همه باید به شركت در انتخابات این مجلس نیز اهتمام ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha