9 اسفندماه؛ زمان آغاز ثبت‌نام حج تمتع 99 در فارس
کد خبر: 3879963
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

9 اسفندماه؛ زمان آغاز ثبت‌نام حج تمتع 99 در فارس

مدیر سازمان حج و زیارت فارس، زمان آغاز ثبت‌نام ودیعه‌گذاران حج تمتع برای سال 99 را 9 اسفندماه جاری اعلام كرد و گفت: وديعه‌گذاران حتماً نسبت به ثبت‌نام خود از دو طريق دفاتر زيارتی يا سامانه رزور اقدام كنند.

علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، به تشریح آخرین اخبار برای حج تمتع 99 پرداخت و گفت: تمام ودیعه‌گذارانی كه تا 15 اردیبهشت‌ماه 86 در فراخوان‌های حج تمتع شركت كرده‌اند، از تاریخ 9 اسفندماه 98 می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام كنند.

وی افزود: ودیعه‌گذاران برای ثبت‌نام می‌توانند هم به مدیران كاروان‌هایی كه از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد، مراجعه كنند و یا اینكه به سامانه https://reserve.haj.ir مراجعه كرده و ثبت‌نام كنند.

زینلی مجدداً تأكید كرد كه تمامی ودیعه‌گذاران هرچه سریع‌تر به دو طریقی كه ذكر شده، نسبت به تكمیل اطلاعات خود برای حج تمتع 99 اقدام كنند.

وی بیان كرد: با برنامه‌ریزی‌های كه سازمان حج و زیارت انجام خواهند داد، تمامی زائران باید در كلاس‌های آموزشی كه از طرف مدیران كاروان‌ها اعلام می‌شود، شركت كنند و لازم است كه همه زائران در این كلاس‌ها به صورت جدی حضور داشته باشند تا آموزش‌های كاملی را ببینند.

مدیر سازمان حج و زیارت فارس یادآور شد: ظرفیت كاروان‌های حج تمتع استان فارس و همچنین مبلغ و تعداد زائران در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهیم كرد.

وی در پایان درخصوص سفرهای عتبات عالیات برای ایام نوروز نیز گفت: كسانی كه برای این سفرها پیش‌ثبت‌نام كرده‌اند به زودی می‌توانند برای ثبت‌نام قطعی خود اقدام كنند كه جزئیات آن هم در آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha