آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت انتخابات
کد خبر: 3879743
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات گفت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 29 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس در پایان سال جاری، تأمین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود که آمادگی‌های لازم در این خصوص احراز شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی استان فارس با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات تلاش می‌کند تا شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس آمادگی 100 درصدی برای تأمین امنیت انتخابات را دارد و به‌صورت لحظه‌ای مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهد.

حبیبی، وجود امنیت و آرامش در انتخابات را به‌عنوان یک اصل مهم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و افزود: پلیس فارس در این زمینه همه توان خود را به كار بسته است.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به مانند همیشه حضور چشم‌گیری در انتخابات داشته و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید می‌كنند.

انتهای پیام
captcha