پاسخ معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در خصوص همكاری با سازمان اوقاف
کد خبر: 3879409
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

پاسخ معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در خصوص همكاری با سازمان اوقاف

فقهی‌زاده در خصوص اینكه چرا معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان اوقاف در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن همكاری نداشت، گفت: امسال در بخش اهدای جوایز حفظ 5 جزء همكاری داریم ولی نوع این همكاری‌ها بنا به درخواست همكاران سازمان اوقاف تغییر كرده است.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ایكنا از فارس،‌ در پاسخ به اینكه امسال چرا این وزارتخانه با سازمان اوقاف در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن همكاری نداشت، گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم طی دو سال گذشته با همكاری مشترك سازمان اوقاف و وزارت ارشاد برگزار می‌شد.



وی افزود: امسال هم در بخش اهدای جوایز حفظ 5 جزء با سازمان اوقاف و امور خیریه همكاری داریم و این همكاری‌ها همچنان استمرار دارد ولی نوع این همكاری‌ها بنا به درخواست همكاران سازمان اوقاف و محدودیت‌هایی كه وجود دارد، تغییر كرده است.

فقهی‌زاده با ابراز امیدواری از اینكه در سال‌های آتی به گستردگی دو سال گذشته، این همكاری‌ها ادامه داشته باشد، گفت: ما در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاقه بسیاری برای همكاری با سازمان اوقاف در این زمینه داریم ولی برخی از مشكلات مانع همكاری گسترده در سال جاری شد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری كرد كه با تثبیت مدیریت این بخش در سازمان اوقاف بتوانیم همكاری خود را در آینده با این سازمان گسترش دهیم.

وی در ادامه سخنان خود از افزوده شدن رشته‌های تفسیر و آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم خبر داد و گفت: به تعداد این رشته‌ها در بخش آزمون الكترونیكی می‌افزاییم.

انتهای پیام
captcha