تمام زمینه‌ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم است
کد خبر: 3879205
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

تمام زمینه‌ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم است

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اصلی مردم‌سالاری دینی است، گفت: تمام زمینه‌ها برای حضور گسترده مردم فارس در انتخابات دوم اسفندماه مهیا شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 27 بهمن‌ماه در حاشیه بازدید از مركز آموزش امام علی(ع) و مركز پزشكی ندسا در این استان با تأکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل اساسی کشور است، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اصلی مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: حضور گسترده مردم با سلایق مختلف در انتخابات نشان‌دهنده پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تمام زمینه‌ها برای حضور گسترده مردم فارس در انتخابات دوم اسفندماه مهیا شده است، گفت: تلاش همه مسئولان استان فارس در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و به‌زودی شاهد تجلی باشکوه ارادۀ ملت انقلابی ایران در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

غیاثی تأكید كرد: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در دوم اسفندماه 1398 با حضور پُرشور در مراکز رأی‌گیری بار دیگر شکوه و اقتدار نظام اسلامی را به رُخ جهانیان خواهند کشید.

وی در ادامه سخنان خود با تأكید بر اهمیت دوره‌های آموزشی و امکانات مراکز تخصصی در ارتقای کیفیت آموزش‌های سازمانی در سپاه و بسیج، گفت: نیروی انسانی متعهد و متخصص یکی از ارکان اصلی اقتدار نیروی مسلح است.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: سپاه استان فارس از نظر برخورداری از مراکز آموزشی مجهز و نیروی انسانی متخصص در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha