آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم
کد خبر: 3879200
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم

رئیس ستاد انتخابات فارس با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات پیش‌رو گفت: آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات پرشور وجود دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات فارس امروز، 27 بهمن‌ماه در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: فرآیندهای قبل از انتخابات به‌صورت مناسب انجام گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم تجهیز و تأمین نیازمندی‌های حوزه‌های انتخابیه در انتخابات پیش‌رو گفت: آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات پرشور وجود دارد.
احمدی‌زاده ادامه داد: اکنون در مرحله تبلیغات نامزدهای انتخابات قرار داریم که نیازمند پایبندی نامزدها به قانون است و مرحله اخذ رای نیز با قوت و پرشور برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات فارس با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و امنیت انتخابات گفت: خوشبختانه فضای خوبی در انتخابات شکل گرفته و امیدواریم تا با مشارکت حداکثری شاهد انتخاباتی پرشور باشیم .
وی با بیان اینكه اهمیت انتخابات بالا است، گفت: مشارکت مردم در انتخابات هر چقدر بیشتر و پر رنگ باشد، موجب تقویت و ثبات اقتدار نظام و به نفع منافع ملی خواهد بود و همه باید در جهت  تحقق این مهم تلاش کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس یادآور شد: در تمامی جلسات بیشترین توصیه و تاکید برقانون و قانون‌مداری بوده که بی‌طرفی در دل قانون معطوف و لحاظ شده است.
 وی به فرآیندهای انتخابات در قبل از برگزاری انتخابات تا مقطع تبلیغات قانونی اشاره كرد و از نامزدها خواست قانون را ملاک عمل قرار دهند و گفت: در همین رابطه در فرمانداری شیراز برای بررسی اقلام انتخاباتی و جمع‌آوری آن دسته که خلاف قانون است، کمیته‌ای شکل گرفته است.

احمدی‌زاده در خصوص انتخابات خبرگان رهبری نیز گفت: رقابت لازم با حضور دو شخصیت و نامزدهای انتخاباتی میان دوره‌ای خبرگان در فارس شکل گرفته است که حضور مردم و مشارکت آن‌ها در انتخابات خبرگان هم بسیار مهم و مورد تأكید است.

 

انتهای پیام
captcha