مردم لبنان اتحاد ملی را تقویت کنند
کد خبر: 3878907
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰
آیت‌الله قبلان:

مردم لبنان اتحاد ملی را تقویت کنند

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان گفت: مردم لبنان بایستی برای نجات کشور از فساد و بی‌نظمی، با تعهد در راه اصلاح و شفافیت عمل گام بردارند و اتحاد ملی خود را با کارهای صادقانه و جدی تقویت کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه خبری المنار، آیت‌الله عبدالامیر قبلان، رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، سالروز ولادت حضرت زهرا(س) را به تمامی مسلمانان به‌ ویژه مردم لبنان تبریک گفت و بر الگوگیری از بانوی دو عالم و حضرت مریم(س) تأکید کرد.

شیخ قبلان با تأکید بر اینکه حضرت زهرا(س) الگوی مکتبی بزرگ برای یک زن پرهیزکار و سرور زنان دو عالم است، ابراز کرد: ایشان در تمامی زندگی خود به فرمایش رسول خدا(ص) پایبند بودند و از تمامی زنان و مردان با ایمان می‌خواهیم که از این مقام والا در زندگی خود پیروی کنند.

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از مردم این کشور خواست که با اخلاق پسندیده و کردارهای رضایت‌بخش خود را زینت بخشند و در این راستا از سیرت بزرگان به‌ ویژه حضرت زهرا(س) و حضرت مریم(س) برای شایستگی و ساماندهی زندگی ملی و انسانی خود الهام بگیرند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم لبنان بایستی با همکاری و تلاش پیوسته برای نجات کشور خود از فساد، بی‌نظمی و افراد پست و آشوب‌طلب با تعهد در راه اصلاح و شفافیت گام بردارند و اتحاد ملی خود را با کارهای صادقانه و جدی تقویت کنند.

انتهای پیام
captcha