حضور در انتخابات، گامی برای نابودی دشمن است
کد خبر: 3878696
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

حضور در انتخابات، گامی برای نابودی دشمن است

امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه 3 حضور در تشییع پیکر شهید سلیمانی، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خار چشم دشمن شده و موجب شکست آنان می‌شود، گفت: برای ریشه‌کن کردن دشمن و ناامید ساختن او نیازی به بمت اتم نداریم بلکه با حضورمان این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده، امام جمعه کامفیروز امروز، 25 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امسال ۳ حضور خار چشم دشمن شد و پشت آن‌ها راخواهد شکست. تشییع حاج قاسم عزیز، راهپیمایی غرورآفرین ۲۲ بهمن و در نهایت انتخابات.

وی با بیان اینکه بلاشک این ۳ حضور ۳ رفراندوم است، افزود: برای ریشه‌کن کردن دشمن و ناامید ساختن او نیازی به بمت اتم نداریم بلکه با حضورمان این کار را انجام خواهیم داد.

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد: اکنون دوسوم این حماسه را باعزت و افتخار پیموده‌ایم و فقط حماسه‌ حضور در انتخابات باقی مانده است.

تقی‌زاده ادامه داد: کسانی که زهر دیده‌ تحریم هستند، کسانی که از بی‌عدالتی‌ها و باندبازی‌ها در جامعه رنج می‌برند و کسانی که خیری از نمایندگان فعلی مجلس ندیده‌اند، باید در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب صحیح خود باعث بهبودی اوضاع شوند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان باید در چله‌ دوم انقلاب دست از مماشات بردارد، گفت: شورای نگهبان باید هرکسی را که می‌خواهد مثل پیچک به پای انقلاب بچید، هرس کند، نه اینکه با یک جوسازی ۲ هزار نفر دیگر را تایید کنند.

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد: چیزی که ۴۱ سال است مملکت را به گل نشانده، همین مصلحت‌اندیشی‌هاست. ما نیاز به برخورد قاطع داریم نه مماشات!

انتهای پیام
captcha