گرامیداشت دهه فجر همیشه در تاریخ جلوه داشته باشد
کد خبر: 3876516
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
آيت‌الله دستغيب:

گرامیداشت دهه فجر همیشه در تاریخ جلوه داشته باشد

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، دهه مبارک فجر را از مصادیق اصلی ایام‌الله دانست كه ذکر و یاد آن باید در همیشه تاریخ، جلوه داشته باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 15 بهمن‌ماه در دیدار با جمعی از معاونان و مدیران حرم مطهر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، دهه مبارک فجر را از مصادیق اصلی ایام‌الله دانست كه ذکر و یاد آن باید در همیشه تاریخ، جلوه داشته باشد.
وی افزود: خداوند در قرآن كریم از روزهای بزرگی به‌نام ایام‌الله یاد كرده است كه مسلمانان باید همواره این روزها را گرامی بدارند و در تاریخ انقلاب اسلامی نیز، دهه فجر جزو این ایام است.
آیت‌الله دستغیب با اشاره به آیه 8 سوره تكاثر «ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ یوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیمِ؛ سپس در همان روز است كه از نعمت [روى زمین] پرسیده خواهید شد»، گفت:‌ خداوند در این آیه تأكید می‌فرماید كه از نعمت‌ها در روز قیامت سئوال خواهد شد.
نماینده مرمد فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نعمت ولایت از جمله نعماتی هست که هم در دنیا و هم در آخرت، نسبت به آن پرسش می‌شود و بابت این نعمت گران‌بها که به سبب انقلاب شکوهمند اسلامی نصیب ملت بزرگ ایران شده، باید شاکر خداوند متعال باشیم.
وی در ادامه مسئولان و خادمان حرم مطهر را به خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران و مجاوران سومین حرم اهل بیت(ع) دعوت و از آنان درخواست كرد كه ارائه خدمت هرچه مطلوب‌تر را در سرلوحه همه برنامه‌ریزی‌های خویش قرار دهند.
یادآور می‌شود، در پایان این دیدار از زحمات ابراهیم مطهریان تقدیر و مهرزاد زمانی به‌عنوان مدیركل جدید حراست آستان مقدس شاهچراغ(ع) منصوب شد.

انتهای پیام
captcha