افتتاح 22 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در سفر رئیس جمهور به فارس
کد خبر: 3876257
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

افتتاح 22 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در سفر رئیس جمهور به فارس

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به سفر رئیس جمهور به این استان كه در آینده نزدیك انجام خواهد شد، از افتتاح 22 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در این سفر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 14 بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان سپیدان با گرامی‌داشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام در این ایام وجود دارد و دولت تدبیر و امید نیز در این راستا فعالیت‌های ارزشمندی را به مردم ارائه داده است.
وی از افتتاح 22 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در سفر رئیس جمهور به فارس خبر داد و گفت: از سال 92 تاکنون یک هزار و هفتصد روستا در فارس از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.
احمدی‌زاده با بیان اینكه اقدامات دولت در مهار تورم و افزایش اشتغال قابل تقدیر است، به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا در وضع تحریم‌های اقتصادی اشاره كرد و گفت: اکنون مردم فشارهای زیادی را ناشی از این تحریم‌ها تحمل می‌کنند اما امید داریم تا با گذر از این ایام سخت به شرایط مطلوب‌تری دست یابیم.
وی، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و بهره‌گیری از آن در گذر از مشکلات را از جمله راهکارهای موثر برای مدیران عنوان کرد و گفت: برخی نگاهی کودکانه به خدمات دولت دارند و تلاش می‌کنند تا مانع از معرفی این خدمات شوند در صورتی كه در همین ایام بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان طرح‌های مختلف در فارس به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ابزار امیدواری کرد: شهرستان سپیدان در بهره‌گیری از ظرفیت اشتغال در بخش گردشگری باید موفقیت بیشتری داشته باشد.
احمدی‌زاده همچنین تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اطلاع‌رسانی عملکرد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهل و یک سال و در دولت تدبیر و امید به‌صورت مستمر اقدام كنند.

انتهای پیام
captcha