اعلام ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر در اتحادیه قرآنی خراسان شمالی
کد خبر: 3875486
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

اعلام ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر در اتحادیه قرآنی خراسان شمالی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان خراسان شمالی اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت آغاز چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان شمالی برنامه‌هایی را با همکاری مؤسسات و کمیته قرآنی دهه فجر استان برای این ایام در نظر گرفته است.

هماهنگی برای غباررویی مزار شهدا به یاد شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، نشست با نماینده ولی فقیه در مرکز استان با موضوع (تجدید بیعت با مقام معظم رهبری)، برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س)، دیدار با خانواده شهدا با اولویت شهدای قرآنی و مدافع حرم غبار رویی مزار شهدا، برگزاری آزمون کتبی قرآن و عترت، حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌هایی بود که از تاریخ هشتم آغاز و تا 11 بهمن‌ماه ادامه داشت.

برنامه‌هایی که از امروز دوازدهم آغاز و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد، شامل حضور در برنامه گلباران تمثال مقدس امام (ره) در مرکز شهرستان‌های، شهر‌ها و روستا‌های استان، هماهنگی و فراخوان برای حضور علاقه‌مندان در محافل قرآنی همراه با برگزاری تلاوت قرآن به یاد سردار سلیمانی و بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت، شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات قرآنی با محوریت سوره مبارکه فجر، برگزاری نشست با اساتید رشته‌های حفظ و مفاهیم، قرائت با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف استان، حضور مؤسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان قرآنی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه است.

همچنین اصحاب قرآنی  کمیته قرآن دهه فجر مرکز استان خراسان شمالی، در چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب، ضمن بزرگداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و ارج نهادن به مقام  شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس، در مزار شهید سردار رجبعلی محمدزاده و سایر شهدا حاضر شدند.

در این دیدار، تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، قرائت دسته‌جمعی سوره مبارکه فجر و قرائت دکلمه‌ای از سوی قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی بقیةالله الاعظم(عج) به یاد و خاطره شهدا و امام راحل انجام شد.

در ادامه این مراسم، اصحاب قرآنی کمیته قرآن دهه فجر مرکز استان خراسان شمالی، با نماینده ولی فقیه در استان بار دیگر با رهبر انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلام تجدید بیعت کردند و برای حضور در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب، نظام مقدس اسلام و مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم، اعلام آمادگی کردند. در این دیدار آیت‌الله یعقوبی امام جمعه مرکز استان مطالبی را پیرو انقلاب اسلامی  بیان کرد.

یادآور می‌شود، ویژه برنامه‌های این ایام از تاریخ 8 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 22 بهمن‌ماه همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha