برگزاری آزمون انتخابی رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن ایران
کد خبر: 3875169
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳

برگزاری آزمون انتخابی رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

گروه مسابقات ــ آزمون انتخابی رشته ترتیل برای معرفی نماینده کشورمان در رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن ایران امروز دهم بهمن‌ماه با رقابت ۱۱ شرکت کننده برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون انتخابی رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

به گزارش ایکنا؛ آزمون انتخابی برای معرفی نماینده کشورمان در رشته ترتیل در سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه، ۱۰ بهمن‌ماه طی دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این آزمون ۱۱ شرکت کننده که حائز رتبه ممتاز رشته ترتیل در پنج دوره اخیر مسابقات سراسری قرآن کریم شده‌اند حضور دارند و در دو نوبت صبح و عصر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رقابت نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. در این نوبت هر کدام از شرکت‌کنندگان به تلاوت ۱۵ سطر از قرآن خواهند پرداخت. در نوبت عصر نیز که بعد از نماز مغرب و عشاء در امام‌زاده حسن(ع) برگزار می‌شود هر شرکت‌کننده ۲۲ سطر از قرآن را تلاوت می‌کند.

محمدمهدی بیگی از تهران، علی قنبری از تهران، حسام قانعی از فارس، فواد مولودی از کردستان، حجت‌الاسلام امین صیدی از کرمانشاه، مهدی کشاورز از فارس، احسان محمدی از خراسان رضوی، بهزاد صادق‌زاده از اردبیل، محمدجواد جاوری از تهران، محمدجواد نصیری از اصفهان و سیدرضا حسینی از زنجان ۱۱ شرکت کننده حاضر در این رقابت هستند.

همچنین داوری این آزمون را هشت نفر از داوران کشوری و بین‌المللی کشورمان بر عهده دارند. در این مسابقات محمدرضا پورزرگری و عباس امام‌جمعه در رشته تجوید، رحیم خاکی و امین پویا در رشته صوت، محسن یاراحمدی و صالح اطهری‌فرد در رشته لحن و حمیدرضا مستفید و حسین اخوان‌اقدم در رشته وقف و ابتدا به عنوان داور معرفی شده‌اند.

پس از این آزمون نام نماینده کشورمان در رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران که اواخر فروردین ماه سال آینده در مشهد برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.

انتهای پیام
captcha