پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند
کد خبر: 3875107
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
در ایام‌ دهه فجر؛

پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ایام دهه فجر سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اقدام به اعزام تیم‌های چند تخصصی به مناطق کمتر برخوردار استان می‌کند.

حامد بهرامیان، مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در ایام دهه فجر اقدام به اعزام تیم‌های چند تخصصی به محلات کمتر برخوردار شهرستان هرسین می‌کند.
وی به اعزام 9 پزشک متخصص اشاره کرد و افزود: در راستای یاد شده 9 پزشک متخصص و فوق تخصص قلب و آنژیوگرافی، اطفال، نفرولوژی، گوارش و کبد، متخصص زنان، داخلی، مغز و اعصاب و روانپزشک به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
بهرامیان تصریح کرد: تمامی خدمات به صورت رایگان انجام می‌شود و داروی نسخ پزشکان اعزامی رایگان است.
مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: با داروخانه‌های سطح شهرستان هرسین در راستای یاد شده هماهنگی لازم به‌عمل آمده است.
وی در پایان به اعزام چند پزشک عمومی و متخصص به این مناطق برای خدمت‌رسانی در این ایام اشاره کرد و افزود: هر ماهه 16 تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم استان کرمانشاه به‌منظور خدمت‌رسانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha