100 گفتمان دینی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3875101
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

100 گفتمان دینی در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه معارف ــ دبیر کارگروه قرآنی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر کرمانشاه از برگزاری 100 گفتمان دینی در سطح استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

سیروس امیری، دبیر کارگروه قرآنی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اینکه عامل حرکت انقلاب خون پاک جوانان این سرزمین است، اظهار کرد: امروز اگر جهان اسلام برای سردار سلیمانی عزاداری می‌کند به سبب آن است که دنیا از این کار بزرگ انقلاب خبر دارند و این افتخار بزرگی برای کشور است که چنین افرادی را تربیت کرده است.
وی افزود: تقارن دهه فجر امسال با دهه فاطمیه دوم و چهلمین روز از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باعث شد تا برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه به سمت‌وسوی برگزای گفتمان‌های دینی برای استفاده مطلوب از فرصت‌های ایام باشد.
امیری به برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه این ایام نیز اشاره کرد و گفت: در این ایام 120 طلبه از قم و داخل استان با رویکرد فجر فاطمی به نقاط مختلف این استان اعزام می‌شوند.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به برگزاری 100 گفتمان دینی در سراسر استان با موضوع دهه فجر، دستاوردهای انقلاب و فجر فاطمی در طول این ایام اشاره کرد و افزود: در این ایام یک‌میلیون ختم قرآن برای هدیه به شهدا توسط فعالان قرآنی استان انجام خواهد شد.
وی، فضاسازی محیطی، برنامه‌های تبیین دهه فجر و دستاوردهای انقلاب، شرکت در برنامه‌های دهه فجر، برگزاری گفتمان سبک زندگی اسلامی، برگزاری محافل قرآنی و یادمان شهدای انقلاب و حرم، سرکشی از خانواده شهدای حرم و انقلاب، ایستگاه‌های صلواتی، برگزری گفتمان دینی، برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس و برگزاری جلسه محوری در 10 هیئت را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دهه عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha