آزمون كتبی مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه برگزار شد
کد خبر: 3875074
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

آزمون كتبی مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله كشوری آزمون كتبی مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله كشوری آزمون كتبی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه امروز، 9 بهمن‌ماه در سالن گردان هتل شیراز برگزار شد.
این آزمون در دو بخش بانوان و آقایان بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه و از ساعت 10:30 آغاز و تا ساعت 11:40 امروز ادامه داشت.
به گفته حجت‌الاسلام سیدمحمد مسعود معصومی لاری، معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه 12 هزار نفر در كل كشور در این دوره از مسابقات در سال جاری شركت كردند كه از این تعداد 8 هزار نفر در آزمون كتبی و 4 هزار نفر در آزمون شفاهی مشاركت داشتند.
مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در تابستان سال جاری در نقاط مختلف كشورمان برگزار شد و در نهایت برگزیدگان مراحل استانی استان‌های سراسر كشور به مرحله كشوری راه پیدا كردند.
در مرحله كشوری آزمون كتبی این دوره از مسابقات 52 نفر در دو رشته مفاهیم و حفظ موضوعی شركت كردند كه در رشته حفظ موضوعی 27 نفر شامل 15 بانو و 12 آقا و در رشته مفاهیم 25 نفر شامل 17 بانو و 8 آقا مشاركت داشتند.
برگزیدگان این دوره از مسابقات در دو بخش شفاهی و كتبی فردا، 10 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد، معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha