ارسال اقلام زیستی به مناطق زلزله‌زده خان‌زنیان
کد خبر: 3874691
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶

ارسال اقلام زیستی به مناطق زلزله‌زده خان‌زنیان

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به وقوع زلزله در شیراز به مركزیت بخش خان‌زنیان و احتمال بروز خسارت‌هایی در اثر این حادثه از ارسال اقلام زیستی به مناطق زلزله‌زده خبرداد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس عصر امروز، 7 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله در شیراز به مركزیت بخش خان‌زنیان گفت: اقلام زیستی به مناطق زلزله‌زده خان‌زنیان از سوی جمعیت هلال احمر شیراز ارسال شد.
وی همچنین بر این نكته تأكید كرد كه جمعیت هلال احمر جهت اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده بخش خان‌زنیان آمادگی خود را اعلام می کند.
درویشی بیان كرد: 8 تیم ارزیاب از جمعیت هلال احمر شیراز، پایگاه امداد و نجات بین شهری دشت ارژن، واکنش سریع و آنست از مرکز استان به مناطق و روستاهای زلزله زده بخش خانزنیان اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: در ارزیابی‌های اولیه مشخص شد زلزله 4 / 5 ریشتری امروز، 7 بهمن‌ماه در بخش خان‌زنیان، خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشته و تعدادی از منازل دارای ترک‌خوردگی هستند.
وی با اشاره به اینکه منازل مسکونی روستاهای کمرآباد ارندی، پراشکفت، چهل چشمه، نسیم اباد، ملک آباد و بن روز بیشترین آسیب را دیده‌اند، گفت: اقلام زیستی شامل چادر امدادی، پتو، موکت، والور و بسته‌های غذایی از شهرستان شیراز به این مناطق ارسال شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در ادامه گفت: ساعت ١٦:٥٨ امروز زلزله‌ای با قدرت ۵.۴ ریشتر در عمق ٧ کیلومتری استان فارس- حوالی خانه زنیان ٣٧ کیلومتری بالاده را لرزاند.

انتهای پیام
captcha