تشویق گزارش‌دهندگان فساد/ نیازمندی یاری نخبگان هستیم
کد خبر: 3874673
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

تشویق گزارش‌دهندگان فساد/ نیازمندی یاری نخبگان هستیم

گروه اجتماعی ـ رئیس كل دادگستری فارس با بیان اینكه دستگاه در برخورد با فساد جدی است، گفت: کسانی که فساد را گزارش کنند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 7 بهمن‌ماه در دیدار با برخی از نخبگان استان با اشاره به جایگاه مهم این قشر در توسعه استان خواستار همکاری نخبگان با مجموعه قضایی فارس برای توسعه هر چه بیشتر شد.
وی افزود: دشمن همواره به دنبال این است که مردم ما را ناامید کند از این‌رو همه باید با همکاری هم برای توسعه فارس تلاش کنیم و نگذاریم که دشمن به اهداف خود برسد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در برخورد با فساد جدی است، گفت: کسانی که فساد را گزارش کنند مورد تشویق قرار می‌گیرند و مورد حمایت قانون و دستگاه قضایی خواهند بود.
موسوی همچنین از نخبگان و کارآفرینان خواست مسائل و مشکلات خود را با مجموعه قضایی در میان بگذارند و در این خصوص تأکید کرد: به‌طور حتم این مسائل پیگیری می‌شود چرا که حمایت از کارآفرینان استان فارس در دستور کار است و بر این باوریم که برای برون‌رفت از این شرایط اقتصادی راهی به جز تکیه بر تولید داخلی و هم‌افزایی دستگاه قضایی با نخبگان نیست.
وی با تأکید بر اینکه در راه مبارزه با فساد نیازمند کمک و یاری نخبگان جامعه هستیم، گفت: ریاست قوه قضائیه اعتقاد دارند که حل مشکلات بدون استفاده از نقطه نظرات نخبگان امکان‌پذیر نیست از این‌رو باید برای مبارزه با فساد و ارتقای سلامت اداری همه شما به‌عنوان نیروهای نخبه و علمی جامعه کمک کنید.
موسوی گفت: دستگاه قضایی دست کسانی را که بخواهند در استان مرتکب فساد اقتصادی شود را قطع می‌کند از این‌رو از نخبگان و مردم می‌خواهیم که به مجموعه قضایی اعتماد کرده و موضوعات را گزارش دهند.
رئیس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در راستای ارتباط مناسب جامعه نخبگان با جامعه حقوقی استان و مجموعه قضایی و همچنین پیگیری امور این قشر تأثیرگذار احد از مشاوران مجموعه قضایی که خود از نخبگان جامعه حقوقی است، جهت پیگیری امور و ارائه مشاوره‌های حقوقی مناسب به بنیاد نخبان معرفی کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha