کمک 200 میلیون تومانی سازمان‌های مردم‌نهاد فارس به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3874395
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

کمک 200 میلیون تومانی سازمان‌های مردم‌نهاد فارس به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ـ سازمان‌های مردم نهاد استان حدود ۲۰۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز سیل زدگان به استان سیستان  و بلوچستان ارسال کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از فارس، حیدرعلی کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز، 6 بهمن در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این استان با اشاره به سیل اخیر سیستان و بلوچستان گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان فارس نیز برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ورود کردند.

وی افزود: در این راستا سازمان‌های مردم نهاد استان حدود ۲۰۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز سیل زدگان به استان سیستان  و بلوچستان ارسال کرده‌اند.

کامیاب در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش برای ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: سال گذشته از محل اعتبارات داخلی وزارت ورزش و جوانان برای  ٤٥ طرح استان در حوزه جوان، هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شد که با اجرای آنها ۲۰۰ شغل ایجاد شده است.

وی به رتبه ١٦ فارس در برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور اشاره کرد و گفت: علی‌رغم مکاتبات متعدد اما برخی شهرستان‌ها ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار نمی‌کنند که باعث شده تا هم مسائل جوانان در آن شهرستان‌ها در ابهام باشد و هم رتبه فارس را در کشور در برگزاری این ستاد کاهش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین با بیان اینکه در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی توسط سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود، برپایی نمایشگاه دستاوردهای حوزه جوان  و راه‌اندازی اتوبوس انقلاب را از جمله آن‌ها برشمرد.

انتهای پیام
captcha