دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در گیلان آغاز شد
کد خبر: 3874258
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در گیلان آغاز شد

گروه فعالیت های قرآنی - مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت گیلان از آغاز دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی» ویژه روحانیون مستقر و مبلغ در گیلان خبر داد.

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اعلام این خبر اظهار کرد: دوره «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی» برای اولین بار با حضور و بهره مندی از اساتید ممتاز و برجسته کشوری در استان گیلان برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از جمعه ۴ بهمن آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت و طی آن در چند مرحله در اواخر هفته ، کلاس های حضوری دوره برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه تسنیم قرآن و عترت گیلان با اشاره به اینکه مرحله اول این دوره جمعه، ۴ بهمن با حضور دکتر تقی ابوطالبی برگزار شد، گفت: استفاده از مباحث روانشناسی خاصه روانشناسی تربیتی موضوع اصلی این مرحله بود.

دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در گیلان آغاز شد

وی با اشاره به اینکه در هفته آینده نیز حجت الاسلام دکتر گرجیان از مولفین و محققین این مباحث به مدت دو روز به ارائه مبحث خود خواهند پرداخت، تصریح کرد: مدرسین دوره خود از مولفین کتب آموزشی هستند که یکی از ویژگی بارز این دوره است.

مرادی با اشاره به اینکه مبادی و مبانی سبک زندگی قرآنی، چگونگی انس با خدا و اهل بیت(ع) از مباحث این دوره است، گفت: فنون معلمی و روانشناسی تربیتی از دیگر مباحث این دوره است.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت گیلان افزود: پایان بخش این دوره با حضور مهدی شکری، معاون آموزش سازمان دارالقرآن کشور در روزهای ۲۵ و۲۶ بهمن ماه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha