نخستین محموله كمك‌های خیران فارس به سیستان و بلوچستان ارسال شد
کد خبر: 3873638
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

نخستین محموله كمك‌های خیران فارس به سیستان و بلوچستان ارسال شد

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل خانه خیرین فارس اعلام کرد که نخستین محموله کمک‌های جمع‌آوری شده خانه خیرین استان در قالب بسته‌های تأمین‌کننده نیاز یک هفته‌ای هر خانوار سیل زده، به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالعلی شمس، مدیرعامل خانه خیرین فارس امروز، دوم بهمن در جمع خبرنگاران از ارسال نخستین محموله كمك‌های خیران استان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: کمک‌های مردم نیکوکار شیراز و خیریه‌های مردمی به صورت کالا در محل خیریه حضرت ابوالفضل العباس(ع) شیراز جمع‌آوری و بسته‌بندی شده است.
وی با بیان اینكه این كمك‌ها در قالب بسته‌های تأمین‌کننده نیاز یک هفته‌ای هر خانوار سیل‌زده هستند، افزود: برای نظم‌دهی بیشتر به این کمک‌ها و عدم موازی‌کاری، بین خیریه‌های شیراز هماهنگی به‌وجود آمد و کمک‌های اهدایی در قالب بسته‌های یک هفته‌ای تامین نیازهای هر خانوار آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان شامل اقلام خوارکی، آب معدنی و بسته نیازهای بهداشتی از جمله شوینده‌ها بسته بندی شده که به صورت هفتگی توزیع می‌شود.
مدیرعامل خانه خیرین فارس ادامه داد: بسته‌های پوشاک، زیر انداز، پتو و یک بخاری برقی نیز به صورت جداگانه به هر خانواده تحویل داده خواهد شد.
شمس اضافه کرد: البته با پیش‌بینی انجام شده مقداری اقلام توانبخشی مانند تشک مواج و ویلچر نیز تهیه شده که به مناطق سیل زده ارسال می‎شود.این اقلام با هماهنگی به استانداری و بهزیستی استان سیستان و بلوچستان تحویل داده خواهد شد و نمایندگان خانه خیرین برای نظارت بر نحوه توزیع، محموله را همراهی خواهند کرد.
کیوان نیازی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس نیز با حضور در محل تحویل این کمک‌های اهدایی گفت: با هماهنگی به‌وجود آمده بین موسسات خیریه در فارس باعث ایجاد شور نیکوکاری و هم‌افزایی در کارهای خیر شده است.

انتهای پیام
captcha