4 بهمن؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگران در فارس
کد خبر: 3873636
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

4 بهمن؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگران در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در روز 4 بهمن‌ماه جاری در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، 2 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس، گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روز جمعه، چهارم بهمن در شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در پنج رشته حفظ، قرائت، تفسیر، مفاهیم و ترتیل و با حضور ۳۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس برگزار می‌شود.
نبی‌الله زارعی، رئیس اداره امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز گفت: برگزاری مراسم شبی با قرآن و تلاوت آیات نورانی وحی با حضور قاریان شاهد و ایثارگر فارس نیز یکی از برنامه‌های معنوی این دوره از مسابقات است که پنجشنبه، سوم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر امامزاده سیدمحمد(ع) برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس در مهرماه سال جاری با حضور یک‌هزار و ۲۰۰ شرکت کننده از نقاط مختلف استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha