گرفتاری‌های مردم را در بودجه‌های شهرداری لحاظ كنیم
کد خبر: 3873026
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

گرفتاری‌های مردم را در بودجه‌های شهرداری لحاظ كنیم

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این شورا در بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری باید هم گرفتاری‌های مردم را لحاظ کند و هم تأمین بودجه اداره شهر با هدف ارائه‌ خدمات مطلوب مدنظر قرار دهد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعبدالرزاق موسوی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۳۰ دی در یکصد و نوزدهمین جلسه فوق‌العاده صحن علنی این شورا با اشاره به ارائه‌ لوایح عوارضی شهرداری به شورا، اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌های زمانی شورا در بررسی لوایح و الزام قانونی برای تصویب بودجه در موعد مقرر، در این جلسه فوق‌العاده به بررسی لوایح پرداختیم.
وی با بیان اینکه اعضا و کارشناسان این شورا، تا نیمه‌های شب گذشته به بررسی لوایح مشغول بودند، تأکید کرد: بررسی بودجه شهرداری به دلیل حساسیت و گستردگی، دقت حداکثری بر اساس اصول کارشناسی نیاز دارد تا پس از اصلاح به تصویب برسد.
رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به شرایط فعلی کشور و اداره شهرها، اضافه کرد: همه ما هم شرایط و مشکلات جدی معیشتی مردم را می‌دانیم و هم افزایش شدید هزینه‌های شهرداری را به دلیل تورم؛ به همین دلیل انتظار می‌رود که تمام مجموعه‌هایی که با مسائل مالی و در واقع بیت‌المال سر و کار دارند با وسواس و حساسیت عمل کنند.
موسوی با یادآوری مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال‌های قبل گفت: متأسفانه با تصمیم مجلس گذشته همان اندک کمکی که دولت به شهرداری‌ها می‌کرد نیز حذف و فشار مضاعفی بر دوش مردم و شهرداری گذاشته شد.
وی تأکید کرد: در این شرایط که برای اداره‌ شهرها، بودجه شهرداری باید با پول مردم تأمین شود، هدف و تلاش شورای شهر شیراز این است که هم گرفتاری‌های مردم را لحاظ کنیم و هم تأمین بودجه اداره شهر با هدف ارائه‌ خدمات مطلوب به شهروندان.
رئیس شورای شهر شیراز اظهار امیدواری کرد که بودجه سال ۹۹ شهرداری بتواند به اداره مطلوب شهر شیراز در شرایط سخت اقتصادی فعلی بینجامد.

انتهای پیام
captcha