راهیان‌نور، از تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌هاست
کد خبر: 3873019
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

راهیان‌نور، از تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌هاست

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس، اردوی راهیان‌نور دانشجویان را یكی از تأثیرگذارترین برنامه‌های‌ فرهنگی دانشگاه‌ها توصیف كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست هماهنگی اردوی راهیان‌نور 98 دانشگاه پیام‌‌نور فارس امروز، 30 دی‌ماه در محل این دانشگاه در شیراز برگزار شد.
محمدحسن صیف، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس در این نشست اردوی راهیان‌نور دانشجویان را تأثیرگذارترین برنامه‌‌های فرهنگی دانشگاه‌ها توصیف كرد.
وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از اقشار متوسط جامعه و پایبند به نظام و انقلاب اسلامی هستند، گفت: علی‌رغم کاهش بودجه‌های عمرانی و جاری دانشگاه، تلاش داریم اعتبارات مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی اختصاص دهیم.
صیف افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز در اکثر برنامه‌ها و فعالیت‌ها حضور فعال و تأثیرگذاری دارد که نمونه آن برگزاری یادواره شهدای دانشجویی استان فارس بود که با شکوه و عظمت خاصی به اجرا درآمد.
سعید یوسفی، رئیس بسیج دانشجویی استان فارس نیز در این نشست از حمایت مدیریت دانشگاه پیام‌نور استان در برنامه‌های بسیج دانشجویی تشکر کرد و گفت: دانشگاه پیام‌نور یکی از کم حاشیه‌ترین و همراه‌ترین مجموعه‌ها با بسیج است که تعامل خوبی بین دو مجموعه وجود دارد.
وی به برخی تلاش‌های صورت گرفته برای فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم برای اجرای اردوهای راهیان‌نور در مناطق غرب و جنوب غرب اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته بیشترین اعزام دانشجویان به راهیان‌نور از استان فارس انجام گیرد.
یوسفی همچنین به ۴ محورفرهنگی در برنامه‌های راهیان‌نور نیز اشاره کرد و گفت: مباحثی از جمله آشنایی با مهارت زندگی و مشاوره انتخاب همسر، پیشگیری از اعتیاد، نقش‌آفرینی فضای مجازی، حجاب و حیا برای شرکت‌کنندگان در این اردوهای 4 روزه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha