كمك 10 میلیارد ریالی خیران فارس به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3872772
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

كمك 10 میلیارد ریالی خیران فارس به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ـ دبیر شورای عالی خیرین فارس با بیان اینكه این شورا بانی جمع‌آوری کمک خیرین به سیل زدگان سیستان و بلوچستان شده است،‌ گفت: تاکنون ۱۰ میلیارد ریال در این راستا جمع‌آوری کرده‌ایم.

به گزارش ایكنا از فارس، علی اکبر رامجردی، دبیر شورای عالی خیرین فارس امروز، ۲۹ دی‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل‌ اخیر سیستان و بلوچستان گفت: این شورا بانی جمع‌آوری کمک خیرین به سیل زدگان سیستان و بلوچستان شده است كه تاكنون 10 میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.
وی با تاکید بر همراهی تاثیرگذار مجامع خیرین استان فارس در کارهای خیر گفت: مجامع خیرین می‌توانند در مواقع اضطراری باعث تسریع روند کمک رسانی‌ها در موقعیت‌های بحرانی شوند.
رامجردی افزود: ضروری است پیش از روی دادن حوادث غیرمترقبه بر حسب توانمندی مجامع خیرین استان مانند مجمع خیرین تامین سلامت، مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز، انجمن خیرین مسکن ساز، مجمع خیران نخبه‌پرور، نماینده جمعیت حلال احمر و دیگر مجموعه‌های خیریه استان به‌صورت هماهنگ‌تر برنامه‌ریزی شود تا این اقدامات نیک‌اندیشانه و داوطلبانه با انسجام بیشتری به نتیجه مطلوب برسد و در مجموع سبب ترغیب و تشویق خیرین شود.
دبیر شورای عالی خیرین فارس تاکید کرد که این شورا تاکنون اقدامات شایسته‌ای در زمینه کمک به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان انجام داده است.

انتهای پیام
captcha