حمله به نیروهای امنیتی و تخریب اموال عمومی غیرقابل قبول است
کد خبر: 3872573
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
وزیر کشور لبنان:

حمله به نیروهای امنیتی و تخریب اموال عمومی غیرقابل قبول است

دیگر رسانه‌ها ــ وزیر کشور لبنان هشدار داد که بیش از یک بار تعهد خود را در حمایت از تظاهرات مسالمت‌آمیز اعلام کردم و همواره بر حقانیت این تظاهرات تأکید کرده بودم، ولی تبدیل تظاهرات به حمله به نیروهای امنیتی و تخریب اموال عمومی و خصوصی غیرقابل قبول است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری «فارس»، ریّا الحسن، وزیر کشور لبنان به اغتشاشات و ناآرامی‌ها در پایتخت این کشور واکنش نشان داد و آن را غیرقابل قبول توصیف کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: بیش از یک بار تعهد خود را در حمایت از تظاهرات مسالمت‌آمیز اعلام کردم و همواره بر حقانیت این تظاهرات تأکید کرده بودم.

الحسن در ادامه گفت: اینکه تظاهرات به حمله آشکار به نیروهای امنیتی و اموال عمومی و خصوصی تبدیل شود، اقدامی محکوم شده و کاملاً غیرقابل قبول است.

پیش از این نیز میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان از وزیر دفاع، کشور و فرماندهان امنیتی این کشور خواست تا با آشوب و ناآرامی به وجود آمده در پایتخت این کشور مقابله و از اموال خصوصی و عمومی محافظت کنند.

صدها نفر امروز با تجمع در برابر پارلمان لبنان تلاش کردند که وارد محوطه مجلس شوند. این معترضان به خودروهای نیروهای امنیتی حمله کرده و به سوی آنها سنگ پرتاب کردند.

رسانه‌های لبنانی گزارش دادند که نیروهای امنیتی نیز برای متفرق کردن معترضان اقدام به شلیک گاز اشک‌آور و استفاده از خودروهای آب‌پاش کردند.

صلیب سرخ لبنان اعلام کرده است که در جریان درگیری‌های امروز بیروت، دست‌کم 160 نفر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام
captcha