فعالیت 169 مركز نیكوكاری در فارس
کد خبر: 3872452
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

فعالیت 169 مركز نیكوكاری در فارس

گروه اجتماعی ـ مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از فعالیت 169 مركز نیكوكاری در این استان خبر داد و گفت: این مراكز به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر به ولی نعمتان انقلاب افتتاح شده‌اند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 28 دی‌ماه در مراسم افتتاح مركز نیكوكاری علی‌بن ابیطالب(س) روستای بریز لارستان گفت: این مرکز هفتمین مرکز نیکوکاری لارستان و یکصد و شصت و نهمین مرکز نیکوکاری استان فارس است.
وی با بیان اینكه این مراكز جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به ولی نعمتان انقلاب فعالیت می‌كنند، افزود: همچنین اولین باجه صدور کارت الکترونیکی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت نیز همزمان با این مركز نیكوكاری در لارستان افتتاح شده است.
بذرافشان ادامه داد: این باجه، پنجمین باجه‌ای است که در سطح استان فارس و بعد از شهرستان‌های شیراز، آباده، ممسنی و جهرم در استان فارس افتتاح می‌شود.
مدیركل كمیته امداد فارس همچنین با بیان اینکه ایجاد مراکز نیکوکاری در توسعه و اشاعه فرهنگ انفاق بسیار موثر است، افزود: خیران و مردم نیک اندیش لارستان تاکنون بیش از 6 میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری شهرستان کمک کردند که در اسرع وقت این کمک‌ها به دست افراد نیازمند رسیده است.

انتهای پیام
captcha