مركز نوآوری و شكوفایی جهاد دانشگاهی فارس افتتاح شد
کد خبر: 3872433
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

مركز نوآوری و شكوفایی جهاد دانشگاهی فارس افتتاح شد

گروه سیاست و اقتصاد ـ همزمان با 4 استان كشور، مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس به‌صورت ویدئو كنفرانس و با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس به‌صورت ویدئو کنفرانس همزمان با 4 استان دیگر كشور و با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس جهاد دانشگاهی امروز، 28 دی‌ماه در مجتمع عدالت این سازمان در شیراز برگزار شد.
علی‌اكبر زاهدیان‌نژاد، مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس در این مراسم گفت: مركز نوآوری و شكوفایی جهاد دانشگاهی فارس برای نخستین بار در اردیبهشت‌ماه سال جاری افتتاح شد.
وی افزود: بعد از افتتاح گروه‌های مختلف تقاضای حضور در این مركز داشتند كه در شورای سیاستگذاری و سرمایه‌گذاری مركز، حدود 12 تیم برای حضور در این مركز پذیرش شدند.
زاهدیان‌نژاد ادامه داد: این تیم‌ها حدود 5 ماه در این مركز فعالیت داشتند كه بعد از قضایای اغتشاش آبان‌ماه سال جاری و به آتش كشیدن ساختمان این مركز توسط اغتشاشگران، فعالیت‌های مركز برای مدت كوتاهی متوقف شد و امروز مجدداً این مركز فعالیت‌های خود را آغاز خواهد كرد.
مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس یادآور شد: از 12 تیم پذیرش شده در این مركز، 2 تیم موفق شدند محصولات خود را به سمت تجاری‌سازی كردن سوق دهند و حتی ما توانستیم برای محصولات آنان سرمایه‌گذار پیدا كنیم.
وی با بیان اینكه تیم‌های زیادی درخواست حضور در این مركز دارند، گفت: تلاش می‌كنیم تا با گسترش فضا و برنامه‌ریزی‌های مختلف این اتفاق را رقم بزنیم.
زاهدیان‌نژاد اظهار كرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی كردیم تا سال 1400، حدود 9 مركز نوآوری و شكوفایی جهاد دانشگاهی را در سطح استان راه‌اندازی كنیم ضمن اینكه در مجموعه‌های مختلف از جمله ورزش و جوانان، كمیته امداد امام خمینی(ره) و غیره نیز مراكز ایده تا عمل را برای پذیرش تیم‌ها افتتاح كردیم.
یادآور می‌شود، هدف تشكیل مراكز نوآوری و شكوفایی جهاد دانشگاهی تبدیل ایده‌ها و نوآوری‌ها به ثروت در راستای رونق تولید و اقتصاد كشور است.

انتهای پیام
captcha