سپاه مدافع اصل نظام و انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3872244
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
سعادت‌فر:

سپاه مدافع اصل نظام و انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه جیرفت با بیان اینکه نیروی سپاه مدافع اصل نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: شهید بهشتی در سخنی فرمود؛ «پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند و غریبانه زندگی می‌کنند»، انتقام اصلی از آمریکا فتح قدس است

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: در جریان انقلاب اسلامی عذرخواهی‌های مختلفی داشتیم و عذرخواهی سردار حاجی‌زاده در قضیه سقوط هواپیمای اکراینی یکی از آنها است و مهم‌تر از عذرخواهی حقیقی، عذرخواهی ایثارگرانه است.
وی با اشاره به اینکه سئوال اساسی این است که در سقوط هواپیمای اکراینی آیا سپاه پاسداران مقصر بود که عذرخواهی کرد یا برای پاسخ به این سوال باید به دنبال مقصر اصلی بود؟ افزود: مقصر اصلی آمریکاست که منطقه را به ناامنی کشانده است.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: آمریکا حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند و شهادت سردار سلیمانی ترور ناجوانمردانه‌ای بود که ما را در یک جنگ مستقیم و رو در رو با آمریکا قرار داده است و مؤمنان بدانند و آگاه باشند که دشمن تراز اول ما آمریکاست.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر با بیان اینکه نیروی سپاه مدافع اصل نظام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شهید بهشتی در سخنی فرمود؛ «پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند و غریبانه زندگی می‌کنند»، انتقام اصلی از آمریکا فتح قدس است و امروز اخراج آمریکایی‌ها از منطقه به مطالبه جدی تبدیل شده است.
امام جمعه جیرفت با تأکید بر پیگیری موضوع جان باختن عده‌ای در جریان تشییع پیکر سردار سلیمانی اظهارکرد: در بحث سیل اخیر متاسفانه حضور مسئولان کمرنگ بود.

انتهای پیام
captcha