برگزاری دومین دوره طرح ملی «سبک زندگی جهادی» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3871902
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

برگزاری دومین دوره طرح ملی «سبک زندگی جهادی» در چهارمحال‌وبختیاری

گروه فرهنگی ـ معاون زنان اداره‌کل حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌وبختیاری گفت: ویدیو کنفرانس سومین جلسه دومین دوره طرح ملی «سبک زندگی جهادی» در استان برگزار شد.

نرگس آل‌مؤمن، معاون زنان اداره کل حفظ‌  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری دومین دوره طرح ملی «سبک زندگی جهادی» خبر داد و بیان کرد: این طرح که جلسه آن در سالن سازمان ارتباطات و فناوری تهران برگزار می‌شود به صورت  ویدیوکنفرانس در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر دوره طرح سه جلسه است، افزود: دو جلسه این طرح به علت مسائل اخیر و شهادت سردار سلیمانی برگزار نشد و این جلسه که روز گذشته 24 دی‌ماه برگزار شد جلسه سوم طرح بود که احتمال دارد جلسه اول و دوم نیز به زودی برگزار شود.

آل‌مؤمن با اشاره به اینکه 20 نفر در این طرح شرکت کردند، اظهار کرد: شرکت کنندگان این طرح معلمان آموزش و پرورش، مربیان کانون‌های پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از طلاب حوزه علمیه بودند، درواقع افرادی را دعوت کردیم که بتوانند مطالب بیان شده را در مدارس و کلاس‌ها به یگران انتقال دهند و خودشان مروج این سبک زندگی باشند.

معاون زنان اداره‌کل حفظ‌  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان موضوع این دوره را سواد رسانه‌ای دانست و گفت: دوره اول طرح در سال 96 برگزار شد و دوره بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد.   

انتهای پیام
captcha