آغاز به‌كار جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در جوار مزار سردار دل‌ها
کد خبر: 3871857
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

آغاز به‌كار جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در جوار مزار سردار دل‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ عضو شورای سیاستگذاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از آغاز به كار این جشنواره به‌صورت رسمی طی روزهای اول و دوم بهمن‌ماه در جوار سردار دل‌ها در كرمان خبر داد.

عطاءالله امیدواری، عضو شورای سیاستگذاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در سال جاری گفت: جشنواره امسال به‌منظور گرامیداشت یاد سردار دل‌ها به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.
وی افزود: در این راستا بناست كه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در روزهای اول و دوم بهمن‌ماه سال جاری با حضور رؤسای قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور در جوار مزار سردار دل‌ها در كرمان رسماً كار خود را آغاز كند.

دهه دوم بهمن؛ زمان آغاز ثبت‌نام
امیدواری با بیان اینكه در این مراسم آیین‌نامه اجرایی جشنواره قران و عترت به رؤسای قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور ابلاغ می‌شود، گفت: ثبت‌نام در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از دهه دوم بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.
رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز، آخر اسفندماه را پایان مهلت ثبت‌نام در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام كرد و گفت: علاقه‌مندان با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشكی می‌توانند در این جشنوره ثبت‌نام كنند.

اضافه شدن رشته‌های آزاد
وی با بیان اینكه این جشنواره در سه بخش دانشجویان، كاركنان و اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشكی برگزار می‌شود، گفت:‌ امسال یكسری رشته‌های آزاد به جشنواره بیست و پنجم اضافه شده است.
امیدواری با تأكید بر اینكه تمام سعی مجموعه قرآنی وزارت بهداشت بر این بوده است كه بتواند مخاطبان بیشتری را به این جشنواره جذب كند، گفت: شاخص‌های عمده این جشنواره در رشته‌های شفاهی، كتبی، هنری، پژوهشی و فضای مجازی بوده است.
این قاری برجسته استان فارس با بیان اینكه مراحل اجرایی این دوره از جشنواره در سال 99 انجام می‌شود، ابراز امیدواری كرد كه امسال نیز برای ششمین سال متوالی دانشگاه علوم پزشكی شیراز بتواند حائز رتبه نخست در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شود.

انتهای پیام
captcha