الهی بودن؛ رمز حاكمیت سردار سلیمانی بر دل‌ها
کد خبر: 3871830
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

الهی بودن؛ رمز حاكمیت سردار سلیمانی بر دل‌ها

گروه فرهنگی ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه سپهبد شهید قاسم سلیمانی یك انسان الهی بود كه در دل‌ها جای داشت، گفت: تنها یک انسان الهی است كه می‌تواند به واقع مردمی باشد و نهایتاً دل‌ها در اختیار اوست.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) عصر دیروز، 24 دی‌ماه در عصر شعر «خاتم سلیمانی» كه به‌مناسبت شهادت سردار دل‌ها در این حرم مطهر برگزار شد،‌ گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی یك انسان الهی بود كه در دل‌ها جای داشت.
وی با اشاره به منزلت و شخصیت شهید قاسم سلیمانی افزود: قبل از شهادت و بعد از آن این حقیقت آشکار شد که سردار سلیمانی عزیز با دل‌های مردم چه کرده است. مسلم است که معادلات مادی نمی‌تواند تحلیلی بر این مسئله مهم داشته باشد.
آیت‌الله دستغیب اظهار كرد: دیدگاه مکتب ما این است که تنها یک انسان الهی است كه می‌تواند به واقع مردمی باشد و مقلب‌القلوب ذات اقدس الهی بوده و دل‌ها در اختیار اوست و به هر سو اراده کند قلوب دل‌های به خدا پیوسته می‌چرخد.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: معمولاً می‌گویند محبت او در دل مردم است اما مسئله فقط به این اختصاص ندارد. در روایت داریم کسی که بین خود و خدا را اصلاح کند خدا بین او و مردم را اصلاح می‌کند و در حقیقت اراده خدا بالاتر از همه اراده‌هاست.

انتهای پیام
captcha