ارسال 2500 بسته غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3871593
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
از استان فارس انجام شد؛

ارسال 2500 بسته غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به وضعیت فوق‌العاده سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان از ارسال 2 هزار و 500 بسته غذایی برای این افراد از استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس امروز، 24 دی‌ماه با اشاره به وضعیت فوق‌العاده سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، از ارسال كمك‌های مردمی در این وضعیت از استان فارس خبر داد.
وی با بیان اینكه یكی از اقلامی كه برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال كرده‌ایم، بسته‌های غذایی بوده است، گفت: تاكنون 2 هزار و 500 بسته غذایی را برای مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان از استان فارس ارسال كردیم.
درویشی با یادآوری اینكه طی 72 ساعت گذشته اقلام مختلفی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، گفت: اقلام ارسال شده شامل 10 هزار قوطی تن ماهی، 10 هزار قوطی کنسرو لوبیا، 5 هزار قوطی کنسرو برنج، 2500 بسته خرما، 25 هزار عدد لیوان یکبار مصرف و 25 هزار عدد قاشق و چنگال بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس همچنین با اشاره به جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان و خسارت‌های وارده به ساکنان این استان، گفت: مردم نوع دوست فارس این امکان را دارند که از طریق کد دستوری # 54 * 112 * کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha