8 بهمن‌ماه؛ زمان برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی مدافع حرم فارس
کد خبر: 3871285
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

8 بهمن‌ماه؛ زمان برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی مدافع حرم فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نخستین یادواره شهدای قرآنی مدافع حرم استان فارس در تاریخ سه‌شنبه، 8 بهمن‌ماه سال جاری با سخنرانی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت برگزار می‌شود.

صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی مدافع حرم استان خبر داد و گفت: این یادواره در تاریخ سه‌شنبه، 8 بهمن‌ماه امسال در شهرستان استهبان برگزار خواهد شد.
وی افزود: این یادواره از ساعت 8 صبح با حضور و سخنرانی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
سهرابی با بیان اینكه تاكنون 10 شهید قرآنی مدافع حرم استان فارس شناسایی شده است، گفت: در این مراسم از خانواده این 10 شهید تجلیل خواهد شد.
وی با اشاره به اسامی این شهدا گفت: شهیدان محسن ماندنی، عبدالكریم پرهیزگار، عباس حسینی، علیرضا یعقوبی از شیراز؛ علیرضا قلی‌پور از قیرو كارزین؛ محمد مسرور از كازرون؛ مجتبی ذوالفقاری از جهرم؛ محسن الهی از استهبان و مهرداد قاجاری و ستار محمودی از ممسنی به‌عنوان شهدای قرآنی مدافع حرم استان فارس شناسایی شده‌اند.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان این نكته را یادآور شد كه به احتمال زیاد سخنرانان دیگری به این مراسم اضافه شوند كه اسامی آن‌ها در آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام
captcha