وحشت صهیونیست‌ها از نصب پرچم سرخ بر فراز جمکران
کد خبر: 3869728
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

وحشت صهیونیست‌ها از نصب پرچم سرخ بر فراز جمکران

گروه بین‌الملل ــ یک پایگاه اینترنتی صهیونیستی نصب پرچم سرخ بر فراز جمکران را نشانه انتقام سخت ایران از آمریکا و اسرائیل دانست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سایت بریکینگ‌اسرائیل نیوز، این پایگاه در مطلبی نوشت: تصویر یک پرچم سرخ رنگ که نماد دعوت به انتقام است، روز یکشنبه بر فراز گنبد مسجد جمکران در قم دیده شد. این دعوت اهمیت آخرالزمانی دارد، زیرا این مسجد خاص امام آخر شیعیان است که معتقدند همراه با حضرت عیسی ظهور خواهد کرد و همه کفار را از بین خواهد برد تا زمین را برای  حکومت عدل آماده کند.

این سایت صهیونیستی در ادامه نوشته است: این پرچم سرخ در پاسخ به اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی نصب شده  و روی آن نوشته شده یا لثارات الحسین (ع) (ای خون‌خواهان حسین).
 
نویسنده این مطلب در ادامه نوشته است:در سنت شیعی، پرچم‌ها دارای اهمیت زیادی هستند و پرچم سرخ نشانه خونی است که به ناحق ریخته شده و دعوت به انتقام است. یک استاد دانشگاه در سرزمین‌های اشغالی به این سایت گفت پرچم سرخ یعنی آنها دشمن خود را در دریایی از خون غرق می‌کنند.
 
این مطلب با واکنش گسترده مخاطبان این سایت روبرو شده است. یکی از کاربران نوشت: شکی نیست که شیعیان عمیقاً معتقدند فرمانده فداکار آنها به ناحق ترور شده است. آنها حتماً سعی می‌کنند تا کفار را از بین ببرند. من می‌ترسم در آستانه روزهای سختی باشیم و باید دعا کنیم خدا قوم یهود را حفظ کند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۳
0
1
انتقام انتقام انتقام
مختار ثقفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۳:۲۵
0
1
بسم الله الرحمن الرحیم
captcha