پاسخ توئیتری آذری‌جهرمی به تهدید ترامپ
کد خبر: 3869394
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

پاسخ توئیتری آذری‌جهرمی به تهدید ترامپ

گروه جامعه ــ آذری‌جهرمی در پاسخ به تهدید دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا که بامداد امروز در توئیتی گستاخانه ایران را تهدید به هدف قرار دادن مراکز فرهنگی کرده است، او را مانند داعش، هیتلر و چنگیز خواند.

به گزارش ایکنا؛ دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا بامداد امروز در توئیتی گستاخانه ایران را تهدید به هدف قرار دادن مراکز فرهنگی کرد که این توئیت با واکنش‌های تند بسیاری از کاربران در جهان روبه‌رو شده است، چرا که تخریب عمدی مکان‌های فرهنگی طبق قطعنامه بین‌المللی جنایت جنگی محسوب می‌شود.

تهدید ترامپ به هدف قرار دادن مراکز فرهنگی شبیه اقداماتی است که در طول تاریخ توسط مستبدان انجام شده و به تازگی توسط گروه تروریستی داعش در شهر‌های مورد حمله آن‌ها تکرار شده است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر در پاسخ به این تهدید، ترامپ را مثل داعش، هیتلر و چنگیز توصیف کرد. آذری‌جهرمی در توئیتر نوشت: «ترامپ مثل داعش، مثل هیتلر، مثل چنگیز است که از فرهنگ متنفرند. ترامپ یک تروریست کت و شلواری است. او خیلی زود از تاریخ فرا خواهد گرفت که هیچکس نمی‌تواند ملت و فرهنگ بزرگ مردم ایران را شکست دهد.»
انتهای پیام
captcha