بدرقه باشکوه سردار شجاع اسلام در اهواز/ پیکر شهید سلیمانی به مشهد منتقل شد
کد خبر: 3869146
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

بدرقه باشکوه سردار شجاع اسلام در اهواز/ پیکر شهید سلیمانی به مشهد منتقل شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ پیکر مطهر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان امروز با حضور حماسی و باشکوه مردم قدرشناس اهواز تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش آغاز شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، پیکرهای مطهر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان امروز، 15 دی‌ماه، با حضور باشکوه مردم قدرشناس و شهیدپرور اهواز تشییع شد.

مردم سراسر استان خوزستان به بدرقه پیکر پاک سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان شهیدش آمدند. همچنین، در این مراسم مسئولان استانی و کشوری در کنار مردم حضور داشتند. 

مردم شهیدپرور خوزستان در جای‌جای‌ اهواز مانند خیابان ادهم، چهارراه آبادان، خیابان سلمان فارسی(نادری)، پل شهید علم‌الهدی و میدان مولوی به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

مردم در انتظار ورود پیکر مطهر سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش از ساعت 7 صبح امروز چشم‌ به راه آخرین وداع با سردار رشید اسلام بودند.

مردم در خیابان‌های اهواز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی از دشمنان شدند. 

بنابر اعلام قبلی مسئولان استان خوزستان مقرر بود که پیکر مطهر سردار سلیمانی بر دستان مردم شهیدپرور خوزستان تشییع شود، اما به دلیل حضور بسیار باشکوه و پرشور مردم، حرکت به کندی صورت گرفت. حسینیه ثارالله اهواز میزبان پیکر پاک سردار مجاهد شهید سلیمانی و همرزمانش شد. 

گزارش خبرنگار ایکنا حاکی است که در میان جمعیت بدرقه‌کننده شهید سردار سلیمانی هموطنانی از استان‌های مجاور خوزستان همچون کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، ایلام و همدان هم حضور داشتند. 

پیکرها پس از عبور از خیابان سلمان فارسی(نادری) و چهارراه آبادان به مصلای امام خمینی(ره) اهواز رسیدند و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفتند. مردم در استقبال از پیکرهای شهید سردار سلیمانی و همرزمانش شعارهای «لبیک یاحسین»، «ایران شده ز داغت کرب و بلا دوباره»، «سردار سرفراز خوش‌آمدی به اهواز»، «سردار باصلابت شهادتت مبارک»، «خوزستان یک کلام انتقام انتقام»، «می‌کشم، می‌کشم آنکه برادرم کشت»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «خامنه‌ای یک کلام انتقام انتقام» سر دادند.

پس از وداع با شکوه مردم خوزستان، پیکرها به سمت فرودگاه بین‌المللی اهواز برای تشییع در مشهد و حرم مطهر رضوی منتقل شد.

 
انتهای پیام
captcha