ثبت‎نام ۳۲۷ قرآن‎آموز لرستانی در آزمون‎های الکترونیکی حفظ و مفاهیم
کد خبر: 3868899
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

ثبت‎نام ۳۲۷ قرآن‎آموز لرستانی در آزمون‎های الکترونیکی حفظ و مفاهیم

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل ارشاد لرستان گفت: ۳۲۷ نفر از قرآن‎آموزان هم‎استانی در آزمون الکترونیکی روخوانی و روان‎خوانی و سبک زندگی اسلامی ویژه هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم ثبت‎نام کردند.

ثبت‎نام 327 قرآن‎آموز لرستانی در آزمون‎های الکترونیکی حفظ و مفاهیممنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در گفت‎وگو با ایکنا، با اشاره به این‎که آزمون الکترونیکی یکی ‎از گروه‎های آزمونی هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است، گفت: این گروه در دو رشته روخوانی و روان‎خوانی و سبک زندگی اسلامی برگزار می‎شود.

وی با بیان این‎که عموم مردم تا فردا، 15 دی‎ماه فرصت دارند جهت ثبت‎نام در این آزمون به پایگاه اینترنتی quranedu.ir مراجعه کنند، عنوان کرد: تاکنون 327 نفر در این بخش از آزمون ثبت‎نام کرده‎اند.

احمدی ادامه داد: رشته‌های گروه آموزش‌های الکترونیکی شامل سبک زندگی و سیره معصومین(ع) با همکاری سامانه مجازی نورالمجتبی و روخوانی قرآن کریم با همکاری سامانه مجازی حامیم برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل ارشاد لرستان با اشاره به زمانبندی برگزاری آزمون، عنوان کرد: آزمون رشته‌های الکترونیکی ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه و آزمون رشته‌های کتبی دهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha