اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ۹دی در کرمانشاه
کد خبر: 3867469
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ۹دی در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه محدودیت‌های ترافیکی روز ۹ دی را در شهر کرمانشاه اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل‌الله شیری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی این روز از ساعت ۶ صبح فردا (۹ دی) در طول خیابان مدرس کرمانشاه اعمال شده و از تردد و توقف وسایل نقلیه در این مسیر جلوگیری می‌‎شود.
وی افزود: بر اساس محدودیت اعمال شده، تردد هرگونه وسایل نقلیه از میدان آزادی تا چهارراه مدرس و مسیرهای دیگر مانند تقاطع افشار طوس و میدان غدیر به سمت تقاطع مدرس تا پایان مراسم راهپیمایی ممنوع خواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین محدودیت‌های ترافیکی شامل تمامی خیابان‌های فرعی و کوچه‌های منتهی به خیابان مدرس است و تردد در این مسیرها نیز تا پایان برگزاری مراسم ممنوع است.
این مقام انتظامی عنوان کرد: رانندگان برای تردد می‌توانند از مسیرهای جایگزین مانند خیابان جلیلی به خیابان شهدای اشک تلخ و بلوار کوهساری به بلوار افشار طوس استفاده کنند.
وی از عموم مردم خواست برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۹ دی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
سرهنگ شیری در پایان از رانندگان خواست تا با مأموران پلیس راهور همکاری کرده و تقاضای ورود به محدوده ممنوعه تا پایان مراسم راهپیمایی را نداشته باشند.
یادآور می‌شود، مراسم راهپیمایی ۹ دی، فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۰ صبح و از مسیر چهارراه مدرس به سمت مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha